• Tijdens het concert in antwerpen was Justin bieber aan het huilen toen hij in het hartje zat, en hij had in midden van het liedje even moeten stoppen.. ik denk dat hij het gewoon zwaar had, hij was zo moe en hij had echt een blik van 'ik ga instorte.', die jongen heeft echt rust nodig, nog die avond rond 11 uur moest hij weer naar een ander land, ik heb zo veel medelijden met die jongen..

    Mensen ruzie brengt niks op ja, dit moet geen haat topic ofzo worden..

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 21:08 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Acceptance schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHH HILARISCH ALS IEMAND OP HET PUNT STAAT OM IN TE STORTEN. HHAHAHAHAH. Zo grappig he, echt gewoon niet normaal.


    Doe even fucking normaal. Hij kiest zelf voor 'Fame' op zijn 16e. Dan kun je dat verwachten. Als hij er niet klaar voor is, stapt hij zelf maar terug.
    Eigen keuze. Niemand dwingt hem.

    Best wel zielig ja.

    Hard die wereld...

    Ik wist dat er iets was want hij lachte altijd zwakjes. Omg arm ding. ='(


    March 30 was the best day of my life. <3

    Perish schreef:
    (...)

    Doe even fucking normaal. Hij kiest zelf voor 'Fame' op zijn 16e. Dan kun je dat verwachten. Als hij er niet klaar voor is, stapt hij zelf maar terug.
    Eigen keuze. Niemand dwingt hem.

    Je had door dat dat sarcasme was naar iemand? En sowieso, hij zit nu op het punt dat als hij terugstapt, dat het alleen nog meer erger word.

    Ik zag het ook aan hem toen hij optrad in Antwerpen, hij heeft echt rust nodig.


    Let us die young or let us live forever.

    Huge schreef:
    (...)
    Ergens voel ik hier een Beaver adicted persoon.

    Do i look like i give a fuck?

    De arme stakker. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ja echt logisch. Ook heeft iemand naar Jim gekeken ? Want Sean had intervieuw met Justin. En sean zei iets van Dat in Japan zo een winkel was met 3 verdiepingen ofsoiets waar hij ook is geweest ofso iets . En toen was Justin best arrogant want hij had nep-lachje en zei gwn cool. Hij had eht eecht zwaar.Maar nog altijd geen rede om arrogant te zijn :) Greeetzz Bieberfan

    Acceptance schreef:
    (...)
    Je had door dat dat sarcasme was naar iemand? En sowieso, hij zit nu op het punt dat als hij terugstapt, dat het alleen nog meer erger word.


    Ik had het door. Anders had ik niet zo'n reactie geplaatst. :'D
    Hij kon allangal terugstappen. Er is genoeg geld en bewaking om hem rust te geven ;D

    Acceptance schreef:
    (...)
    Do i look like i give a fuck?

    eigenlijk wel ja, ik begrijp wel dat je zorgen om hem maakt en zo. Maar dan hoef je Q-users niet uit te kaffen.


    They fell in love, didn't they?

    xSnoepjex schreef:
    Ocharm, ik heb ook wel medelijden met hem O:
    Hij mag wel naar mijn huis komen dan knuffel ik hem dood.


    me 2 me 2!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Perish schreef:
    (...)

    Ik had het door. Anders had ik niet zo'n reactie geplaatst. :'D
    Hij kon allangal terugstappen. Er is genoeg geld en bewaking om hem rust te geven ;D

    Als jij dat denkt, oke. Maar jij zegt terugstappen, ik vind vijftig man bewaking om je heen om alleen al naar de plee te gaan geen terugstappen. En rust? Dat zie ik ook niet hoor.

    Huge schreef:
    (...)
    eigenlijk wel ja, ik begrijp wel dat je zorgen om hem maakt en zo. Maar dan hoef je Q-users niet uit te kaffen.

    Ik kaf ze uit omdat ze gewoon fucking kinderachtig doen? Oke, je haat Bieber, maar dan hoef je nog niet zo debiel te doen als hij op het punt staat om in te storten? Dat is gewoonweg hartenloos en debiel.

    Acceptance schreef:
    (...)
    Ik kaf ze uit omdat ze gewoon fucking kinderachtig doen? Oke, je haat Bieber, maar dan hoef je nog niet zo debiel te doen als hij op het punt staat om in te storten? Dat is gewoonweg hartenloos en debiel.


    Er zijn meer mensen die op het punt staan om in te storten. Dat bieber nog steeds in het nieuws staat is zijn keuze. Hij is gewoon aandachtsgeil en irritant. Klaar.

    Acceptance schreef:
    (...)
    Ik kaf ze uit omdat ze gewoon fucking kinderachtig doen? Oke, je haat Bieber, maar dan hoef je nog niet zo debiel te doen als hij op het punt staat om in te storten? Dat is gewoonweg hartenloos en debiel.

    Ik geef je gelijk (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Acceptance schreef:
    (...)
    Ik kaf ze uit omdat ze gewoon fucking kinderachtig doen? Oke, je haat Bieber, maar dan hoef je nog niet zo debiel te doen als hij op het punt staat om in te storten? Dat is gewoonweg hartenloos en debiel.


    Ik doe niet kinderachtig, en ik doe niet debiel?
    Ja ik ben een hater, maar ik probeer hem niet belachelijk te maken ofso?
    En hoe weetje nou dat ik harteloos ben?
    jij hebt echt té veel voor oordelen, niet iedereen is "fan" van hem.


    They fell in love, didn't they?