• Ik heb geen idee of hier ooit al een topic over is geweest. Zo ja, dan mag hij wel gesloten worden.

    Wij Nederlanders hebben altijd moppen over domme Belgen. Nu vraag ik me af, hebben jullie Belgen ook moppen over ons Nederlanders?
    Drop ze maar, ik wil dan wel eens weten hoe die gaan x)

    Love & Rockets


    #WWED - What Would Emma Do?

    We hebben er wel, maar zo direct weet ik er eventjes geen (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    We hebben er wel, maar zo direct weet ik er eventjes geen (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja hoor.
    Maar weet je, vaak zijn dat gewoon dezelfde moppen, alleen word de naam van het volk dan veranderd. :'D
    Ik weet er zo direct geen.


    Let the Night embrace you

    Ik gebruik ze alleszins niet, omdat ik me niet beter/meer voel dan iemand anders. ;/


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    MONSTERBEAR schreef:
    Ik gebruik ze alleszins niet, omdat ik me niet beter/meer voel dan iemand anders. ;/


    Me neither, maar ik vroeg het me gewoon af x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    MOCMOC schreef:
    We hebben er wel, maar zo direct weet ik er eventjes geen (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ja hoor. Exact dezelfde als de Belgenmoppen, alleen is het 'Belg' dan vervangen door 'Nederlander'.

    Onze leraar wiskunde vertelde er altijd zo één.

    Een man komt bij de dokter voor een hersentransplantatie. Hij kan kiezen uit verschillende nationaliteiten en vraagt het duurste stel hersenen, er vanuitgaande dat prijs kwaliteit garandeerd. De dokter komt aandraven met de hersenen van een Nederlander, waarop de man vraagt wat die hersenen zo speciaal en duur maan. Waarop de dokter antwoordt :'De hersenen van een Nederlander zijn erg zeldzaam, meneer,'

    Haha.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 20:40 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Toch dat wij zo gierig zijn?
    while we het meeste aan goede doelen doneren van heel europa maar oké :'D


    ars moriendi

    We hebben ze, maar ik gebruik ze ook niet. Had vroeger een Nederlandse vriendin in de klas en vond het zielig dat ze daar mee lachte. Misschien in de lagere school dat ze het gebruiken.


    No me digas qué tengo que hacer

    Stekelenburg schreef:
    Toch dat wij zo gierig zijn?
    while we het meeste aan goede doelen doneren van heel europa maar oké :'D

    Nee, daar heb ik toch nooit een mop over gehoord. Wel dat jullie dom en luidruchtig zijn. Maar ik kan niet tegen mensen die zulke moppen vertellen, misschien doordat ik door Q een heleboel nederlanders ken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Er zijn er enorm veel en ze zijn exact hetzelfde als Belgenmoppen, alleen zijn ze vanuit ons standpunt grappiger^^

    -Een Nederlander is met vakantie in Schotland. Tijdens een wandeling ontmoet hij een schaapherder met een grote kudde schapen. De Nederlander vraagt aan de herder: "Als ik raad, uit hoeveel schapen jouw kudde bestaat, mag ik er dan een hebben?" "Ja hoor" zegt de herder, waarop de Nederlander zegt: "167 stuks". Dat is precies goed. De Nederlander bedankt de herder, zoekt een mooi schaap uit, en loopt weg met het dier over zijn schouder. De herder rent achter de Nederlander aan, en vraagt: "als ik raad, uit welk land jij komt, mag ik dan mijn hond terug?"

    Deze is toch vrij orrigineel^^.

    -agree


    What would Emma do?

    Hmm.. ik had er ooit eentje gehoord, volgensmij ging 'ie zo:

    Wat is het verschil tussen een ongeluk en een ramp?
    Als er een bus met nederlanders het ravijn instort, is het een ongeluk, maar als er overlevenden zijn, is het een ramp.

    Volgensmij had degene die deze 'mop' vertelde toch echt een haat aan Nederlanders. ;P

    Ik ben nederlands, btw.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 21:39 ]


    Opgeven is geen optie.

    MOCMOC schreef:
    We hebben er wel, maar zo direct weet ik er eventjes geen (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Major schreef:
    Ja hoor. Exact dezelfde als de Belgenmoppen, alleen is het 'Belg' dan vervangen door 'Nederlander'.

    Onze leraar wiskunde vertelde er altijd zo één.

    Een man komt bij de dokter voor een hersentransplantatie. Hij kan kiezen uit verschillende nationaliteiten en vraagt het duurste stel hersenen, er vanuitgaande dat prijs kwaliteit garandeerd. De dokter komt aandraven met de hersenen van een Nederlander, waarop de man vraagt wat die hersenen zo speciaal en duur maan. Waarop de dokter antwoordt :'De hersenen van een Nederlander zijn erg zeldzaam, meneer,'

    Haha.


    Die is zoooo geniaal!! Haha. Het klopt wel :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn vader heeft nog een heel moppenboek over Hollanders. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'