• hey. ik heb een brief geschreven aan kim, van hitkrant. en ik wil graag weten wat mensen ervan vinden. stel dat de brief niet in hitkrant komt. dan wil ik toch wel graag wat reacties, of dat mensen het lezen. Is het verboden die brief te plaatsen of mag dat gewoon?


    Xxx Michelle


    Oke het mag dus.


    Brief van mij aan Kim:


    Hallo kim, Ik heb een verhaal, en dat wil ik graag kwijt aan de lezers, maar ook aan jou. Ik hoop dat lange verhalen er ook in mogen.

    Het begon allemaal twee jaar terug. Ik ging naar groep 8 en vond het super eng.Misschien komt dat ook wel omdat ik op mijn 8ste naar Spanje ben verhuisd. Toen ik bijna 12 was ging ik weer terug naar Nederland, Daar was ik heel erg blij om. Maar ik had van alles gemist.Ik kon eigenlijk nog helemaal niet spellen, En lezen vond ik ook nog moeilijk. En Nederlands?
    Nou, zelfs daar moest ik nog dingen van leren. Ik kwam in groep 8. Het was een andere school dan andere basis scholen. Groep 6,7 en 8 was door elkaar heen in 3 klassen verdeeld. Ik was samen met een ander meisje het enige meisje uit groep 8 in die klas. Want blijkbaar was er ooit nog een meisje geweest die verhuisd zou zijn. Ik vond die dag nogal eng en een meisje die hielp me de dag door. Na een paar dagen kwam dat verhuisde meisje terug, ze was niet verhuisd en kwam terug op school. Het meisje dat ik de eerste dag leerde kennen hete Marit. Ze werd mijn beste vriendin. Maar door druk van andere kinderen uit groep 8, van de andere klassen, kregen we toch wel eens ruzie. Ik vond Astrid ook wel een lief meisje, Ze wilde later graag alto zijn en dat vond ik best stoer. Ik keek wel tegen haar op. Marit kwam op een gegeven moment met het idee om gothic te gaan worden. En trok me er helemaal in mee. Maar wij waren absoluut geen goth. We gingen alleen maar zwarte nagellak dragen. Niet wetend dat dat het begin van onze eigen stijl ging worden. Maar er gebeurde heel veel meer. Ik werd na een paar weken op die school te zitten eigenlijk al verliefd. Raar dat je zo snel iemand leuk kon vinden. Maar het was in een klap raak. De jongen die ik leuk vond was een half jaar jonger dan ik, maar dat vindt ik geen verschil. Hij werd bevriend met mijn broertje, die toch 2 jaar jonger was dan ik. Ik ging er heel vaak bij zitten. En op 8 november 2006 vroeg ik hem. Op een hele domme manier. Ik schreef een briefje, Maar ik durfde het geen eens te geven. Dus zorgde ik dat Marit op dezelfde dag als de jongen, Jordy, hier zou zijn. Ik lied Marit het briefje geven en rende vervolgens weg. Mijn broertje en Marit vertelde aan mijn moeder dat ik hem gevraagd had. Toen Jordy mij gevonden had. deed ik me oren dicht, ik wilde het niet horen. Ik kreeg het briefje terug, Waar misschien op stond. Ik lied hem even denken.Na een tijdje gaf hij mij het briefje opnieuw en moest ik het boven gaan lezen. Ik ging dus naar boven en maakte het briefje open. Er stond ja. Ik was super blij. Ik had nu, voor de 3de keer een vriendje. Maar dat duurde niet lang. Hij speelde nogal de baas, en kon nog wel eens slaan. Dus dat was naar 2 weken al weer uit. Ik was zo boos op hem. Maar ik vond hem nog steeds zo leuk. Er was een klik denk ik. Na een week had mijn broertje zijn Verjaardag’s feestje. Hij zou 10 worden. En we gingen bowlen. En natuurlijk kwam Jordy ook. Ik wilde perse weten of hij me terug wou. Maar ik durfde het niet te vragen. Dus vroeg ik heel onschuldig aan iedereen op het feestje wat zijn grootste fout was. Als laatste vroeg ik dat aan Jordy, Hij vertelde me toen dat zijn grootste fout 'iets doen waardoor je het uitmaakte' was. En voorspelbaar genoeg vroeg hij toen wat dan de mijne was. Zonder twijfel vertelde ik dat het uitmaken mijn grootste fout was. Later vroeg een andere goede vriend van me broertje, omar, me of ik Jordy terug wou. Ik zei van wel. Hij wilde hem gaan vragen. Ik riep steeds dat hij niet naar Jordy toe mocht gaan. Maar te laat. Gelukkig, Want zo kregen we dus toch. Heel veel kinderen gingen het spel 'runescape' spelen. Ik heb het uitgeprobeerd maar vond er niets aan.
    Jordy en ik handen na twee en een halve maand ruzie. En het ging uit. Op een best lullige manier. Ik kreeg het via via te horen in de klas. Maar ik lied het er niet bij zitten, En zij dat ik het pas wilde geloven als hij het zelf zei. Dat heeft hij in de pauze gedaan, en ik wist niet goed wat voor gevoel ik had. Gebroken. Maar ik bleef stoer zeggen dat het me niets kon schelen. Hij begon mijn broertje te pesten, en ik was blij dat ik van hem af was. Stiekem nog altijd verliefd. Toen kwam de eerste klas eraan. Ik zou naar een andere school gaan als hem. Ik en Marit beven goede vriendinnen en spraken nog vaak af. Ik kreeg een meisje in mijn klas, Samantha. Ik vond er wel aardig, en we gingen in de klas wel met elkaar om. Ik van normaal meisje, soort van emo geworden. Wou me haar zwart hebben. Ik werd in groep 8 al fan van tokio hotel, en dat was ik in de eerste nog steeds. Samantha werd wat afstandelijk , maar ik zag dat ze wat gebruikt werd door de klas. En ik moest en zou haar uit hun handen krijgen. Jordy had ik al lang niet meer gesproken. Ik werd ook bevriend met Merel. Ik heb haar fan gemaakt van Tokio hotel. En toen ik en Jordy het weer goed gemaakt hadden via msn, En ik merel een keer aan hem voorstelde had ik meteen spijt. Jordy werd verliefd op haar. En mijn gevoel voor Jwas terug. Toen merel met Jordy nam. Duurde dat ook maar een week. en een week erna. Had ik voor de derde en laatste keer met Jordy. Dat duurde helaas maar 4 of 5 dagen. We zijn een keer wezen fietsen, Waar ik stom genoeg mijn eerste zoen verpest heb, door in de lach te schieten, voor we al gingen zoenen. Natuurlijk het er ook niet meer van gekomen. Slim van me, Niet dus. Jordy had 2 dagen nadat het uit was al met een andere vriendin van me. Weer gebroken, Door dezelfde jongen. Samantha en ik kregen vaak ruzie, en maakte het vaak weer goed. Zo ging de eerste klas voorbij. Begin tweede, waren in en Samantha nog vrienden. Marit en ik zagen elkaar ook vaak. Ik heb van stijlen geleerd. En kwam erachter, dat ik helemaal niet emo of zo was. Ik was mezelf. Gewoon , just me. Merel en nog wat fans op school, Waren geen fan meer. en bij mij schommelde het nog wat. Ik werd ook fan van metro Station. Niemand in mijn groepje mocht Samantha, Maar ik had wel geloof in haar vriendschap. Net zoals Christine. Ik as nog steeds verliefd op Jordy, Na 2,5 jaar nog steeds. Samantha en ik hadden vaker lol en heel soms spraken we eens af. Jordy , heeft me ooit gezegd, dat ik nog zo'n 5% kans op hem had. Nou ik denk eerder 0%. Ik had nog altijd veel contact met Marit. En ze was gewoon mijn aller beste vriendin. Maar een meisje dat achter mij woonde, en bij Marit in de klas zat stookte verschrikkelijk tussen ons. Angelique was haar naam. Ik haatte haar. Marit net zo goed. Maar toen ik erachter kwam dat Samantha en Angelique nichtjes waren schrok ik wel even. Daar kreeg ik natuurlijk Ook weer ruzie van. En Angelique is me thuis een keer lekker komen bedreigen. Als ik niet uit Samantha's buurt zou blijven, dan zou ik er wel achterkomen hoeveel vrienden Angelique had. Ik heb er gezegd dat ik niet bang voor der was, en dat ze mij en Samantha met rust moest laten. Dat was 3 maanden geleden. In die tijd werden ik en Samantha opnieuw goed bevriend. Samantha had al wel 20 kansen gehad, door alle ruzie's maar te vergeten. Maar deze keer was het raak. Ik, Samantha en Christine plaagde elkaar in de klas altijd. Voor de grap sloegen we elkaar wel eens, of duwde. En soms, beten we. maar niet hard. Niet als bedoeling, iedereen kon er om lachen. Een jongen uit ons vrienden groepje, had volgens Samantha, voor de lol gezegd dat hij eens voor de trein ging springen om te bewijzen dat hij onsterfelijk was. Samantha zei me, dat ze ook zou gaan bewijzen dat ze onsterfelijk was. Allemaal voor de grap. Christine verstond niet goed wat Samantha zei. Ik herhaalde het dus voor haar. Maar dat herhalen heb ik wel geweten.

    Donderdag 16 april 2009 zou ik met Christine het dorp in gaan. Samantha kon niet, want ze was bij Angelique. Ik en Christine hadden allebei niet veel geld dus gingen we maar bij het speeltuintje voor mijn huis zitten. Toen Christine weg was kam Samantha opeens met Angelique naar me toe. Of ik nog mee het dorp in ging. Dat vond ik raar want de winkels gingen over 10 minuten sluiten. Ik dacht, oké, voor Samantha. Dus ging ik mee. Ik vond het ook raar dat we heel het dorp door fietste om naar de liddl te gaan. Ik had een raar gevoel en wou naar huis. Maar bleef toch, wat ik beter niet had kunnen doen. Angelique vroeg of ik geld had voor energie. Ik kocht er een voor haar, en een voor mij. Samantha wou niet. Toen fietste we weer weg, Om nog geen 100 meter verderop bij de Dirkte stoppen. Dit vond ik erg vreemd. Angelique wou wat tegen Samantha zeggen en ik moest ff apart gaan staan. Na nog geen halve minnut wilde ze het steegje bij de Dirk in. Ik ging maar mee. Maar daar kwam de broer van Angelique aan. 'wegwezen' Schreeuwde hij naar me. Ik vroeg waarom. Angelique kam er bij staan. En deed of ze heel stoer was. Ze zei dat ik Samantha steeds beet en sloeg, en dat ik zei dat ze voor een trein had moeten springen, want dan kon ze laten zien of ze onsterfelijk was of niet. Meteen kwam nog een vriend van die broer erbij. Ik wilde het uitleggen maar het boeide ze niet. Samantha was als een zielig en onschuldig meisje heel ver weg gaan staan. De broer van Angelique zei dat als ik nu niet weg ging, dat hij me in elkaar ging slaan. Ik vond hem altijd al eng. En stiekem was ik best bang geworden. Dus ik draaide me om. Ik wist niet wat me overkwam. Hoe kon Samantha dat doen? na 2 jaar. Ik dacht dt ik haar kon vertrouwen. Ik kwam huilend thuis, waar een vriend me opving. De dag erna, voor mij nu gisteren, Negeerde ik haar. Tenminste, een halve dag. Ik gaf haar toch de kans het uit te leggen. Maar ze zei, dat ze niet wist dat ze dat gingen doen. En nog meer van die dingen. Ik werd ontzettend boos omdat ik dat niet geloofde. Ze had het in ieder geval al verdraait. Ze had tegen me gelogen, tegen haar nicht. Maar nee, Angelique had alles gedaan. Maar daar loog ze weer. Zij was anders de enige die het had kunnen vertellen, en de misschien had Angelique het verdraait. Maar Samantha was ook schuldig. Ik ga het haar denk ik ook niet meer vergeven, Ze leert maar eens van haar fouten, en ik van de mijne. Nu Zaterdag 18 April 2009, Ben ik nog steeds goed bevriend met Marit, heb ik een leuk vrienden groepje op school en ben ik nog altijd verliefd op Jordy. En Samantha heeft het voor zichzelf verpest.



    Wat ik tegen andere lezers wil zeggen is: Vertrouw niet zomaar iedereen, Zelfs een goede

    vriendin kan nep zijn. En als je heftig verliefd word op een jongen, zorg dat je er optijd van af komt. Anders raak je hem niet meer kwijt.



    Dankje voor het lezen . Xxx Michelle

    waar wil je het dan plaatsen??
    x

    Uuh?
    I Don't Get It?


    I found myself in Wonderland.

    tuurlijk mag dat ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ah okeej nu snap ik het 8'DD
    -nahet222xtelezenx'D-


    I found myself in Wonderland.

    stuur ze dat er Linkin park posters inmoeten^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    xD ik heb al aan hitkrant verstuurt maar. Mag je eht in een topic plaatsen?

    ja hoor dat mag ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Wat voor brief is het?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    MichelleBaby zei op 18 april 2009 - 15:09:

    ik heb al aan hitkrant verstuurt maar. Mag je eht in een topic plaatsen?


    ik denk van wel...

    een brief, over wat er is gebeurd in mijn leven. Niet echt grof taal gebruik ofzo:P

    Okayy ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Gewoon neer zetten ;]


    -

    Tuurlijk mag dat

    Tuurlijk. :'D


    A. ikmisje.

    zet maar x'D