• Ik heb geen idee of hier ooit al een topic over is geweest. Zo ja, dan mag hij wel gesloten worden.

    Wij Nederlanders hebben altijd moppen over domme Belgen. Nu vraag ik me af, hebben jullie Belgen ook moppen over ons Nederlanders?
    Drop ze maar, ik wil dan wel eens weten hoe die gaan x)

    Love & Rockets


    #WWED - What Would Emma Do?

    Major schreef:
    Ja hoor. Exact dezelfde als de Belgenmoppen, alleen is het 'Belg' dan vervangen door 'Nederlander'.

    Onze leraar wiskunde vertelde er altijd zo één.

    Een man komt bij de dokter voor een hersentransplantatie. Hij kan kiezen uit verschillende nationaliteiten en vraagt het duurste stel hersenen, er vanuitgaande dat prijs kwaliteit garandeerd. De dokter komt aandraven met de hersenen van een Nederlander, waarop de man vraagt wat die hersenen zo speciaal en duur maan. Waarop de dokter antwoordt :'De hersenen van een Nederlander zijn erg zeldzaam, meneer,'

    Haha.

    -plat-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Volgens mij zijn er alleen moppen over hollanders. Dat is echt serieus. Het zijn belgen, hollanders en limburgers. Tssss... En overal op de wereld zeggen ze: "Oow, you're from Holland" Serieus. MAar goed, dit heeft er niets mee te maken xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben dan wel Nederlandlands, maar ik snap niet waarom wij Belgen dom noemen eigenlijk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    270311 schreef:
    Hmm.. ik had er ooit eentje gehoord, volgensmij ging 'ie zo:

    Wat is het verschil tussen een ongeluk en een ramp?
    Als er een bus met nederlanders het ravijn instort, is het een ongeluk, maar als er overlevenden zijn, is het een ramp.

    Volgensmij had degene die deze 'mop' vertelde toch echt een haat aan Nederlanders. ;P

    Ik ben nederlands, btw.


    Hahaaa, die is goeeeed.
    *ook Nederlander (A)*

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 21:56 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Qlimax schreef:
    Ik ben dan wel Nederlandlands, maar ik snap niet waarom wij Belgen dom noemen eigenlijk.


    Ik eigenlijk ook niet :/


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    agree schreef:
    Er zijn er enorm veel en ze zijn exact hetzelfde als Belgenmoppen, alleen zijn ze vanuit ons standpunt grappiger^^

    -Een Nederlander is met vakantie in Schotland. Tijdens een wandeling ontmoet hij een schaapherder met een grote kudde schapen. De Nederlander vraagt aan de herder: "Als ik raad, uit hoeveel schapen jouw kudde bestaat, mag ik er dan een hebben?" "Ja hoor" zegt de herder, waarop de Nederlander zegt: "167 stuks". Dat is precies goed. De Nederlander bedankt de herder, zoekt een mooi schaap uit, en loopt weg met het dier over zijn schouder. De herder rent achter de Nederlander aan, en vraagt: "als ik raad, uit welk land jij komt, mag ik dan mijn hond terug?"

    Deze is toch vrij orrigineel^^.

    -agree

    Die is ook gewoon weg grappig xD
    Sorry ik heb flauwe humor xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Het zijn helemaal dezelfde eigenlijk, maar gewoon vervangen door Nederlanders.


    Olive