• FanFic-ers hebben over het algemeen een hekel aan Q,

    hebben wij Q-ers ook een hekel aan hen?

    Edit: Ik heb dit topic niet geopend om iemand te beleding of om ruzie te zoeken, ik vraag gewoon naar de mening van Q-ers

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:21 ]


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik wist niet eens dat het bestond, dus ik ben meningloos. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Ik wist niet eens dat het bestond, dus ik ben meningloos. (krul)


    me too (krul)


    =

    Marz schreef:
    (...)
    Dat was ik (cat)

    Dit, heb ik nooit achter jou gezocht (huil)
    Ik dacht dat ik je kom vertrouwe-he-he-hen (huil)

    Ik haat FF niet, heb er wel een account en zo. Maar ik vind het daar zo rustig, haha. En iedereen daar kent me als ''een van die irritante gebanden van Q.'' dus tja.. :-)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wat is FanFic? :X


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik haat ze niet. En ze haten mij niet.
    Ik zit daar ook best vaak op


    "Ignite, my love. Ignite."

    Marz schreef:
    Ja, ontzettend. :Y)


    Jij wel x'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Geen idee...
    >.<


    liefde zit in een klein hoekje, Jammer dat de aarde rond is...

    ILoveNynk schreef:
    Welke hufter moest er zonodig voor verklikkertje spelen, en heeft zn FF-gang er bij betrokken?
    Come on, Laat ons lekker plezier hebben, en over jullie roddelen, andersom gebeurt het ook, dus niet zeiken (cat)


    There's power in the words you whisper.

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Dit, heb ik nooit achter jou gezocht (huil)
    Ik dacht dat ik je kom vertrouwe-he-he-hen (huil)

    Euh, oke? (cat)
    Oh, en btw, ik heb mijn FF-gang er niet bij gehaald, ik vond gewoon dat ze even moesten weten dat er hier een topic was over 'hen'. (: Omdat ik het niet erg aardig vind dat mensen hier gaan lopen schreeuwen dat ze FF haten enzo. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 16:25 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Fanfic is echt ontzettend anders dan Quizlet, totaal niet te vergelijken. Ik zal niet zeggen dat ik een voorkeur heb voor een van de twee, maar ik zie niet waarom Fanficers Quizletters zouden haten of andersom. Ik heb daar echt nog nooit wat van gemerkt, en ik zit op beide sites.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Huh, haten ze ons ? Why ?
    Ik zit eigenlijk op beiden, maar ik kom nooit op het Fanficforum. Maar ik snap wel dat ze een vertekend beeld hebben van ons aangezien de gebande mensen (die dus voor een reden geband zijn) de boel daar gaan volspammen. Niet Quizlet, niet Fanfic is hier in de fout, maar de mensen die de boel voor iedereen gaan verpesten door de kleuter te gaan uithangen op het Fanfic forum. Jammer om daar een 'ruzie' over te starten.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 16:29 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Marz schreef:
    (...)
    Euh, oke? (cat)
    Oh, en btw, ik heb mijn FF-gang er niet bij gehaald, ik vond gewoon dat ze even moesten weten dat er hier een topic was over 'hen'. (: Omdat ik het niet erg aardig vind dat mensen hier gaan lopen schreeuwen dat ze FF haten enzo. :Y)

    Maar even 100% eerlijk, FF zegt ook wel eens wat over Q, en wij, althans ik, ren dan ook neit naar FF om te gaan zeggen dat het niet waar is.

    Fanfic heeft het vooral over spammers die de boel op hun forum komen verpesten, en over stories op Quizlet die vol smilies en spellingsfouten zitten, dat wel ja...
    Maar dat is geen reden voor haat of zo?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Arrow schreef:
    Wat is FanFic? :X


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.