• Ik wil graag zo'n emo kapsel die vind ik echt vet.
    Ik heb wel een foto wacht.http://www.zimbio.com/Emo+Hairstyles/articles/HzdSeMzZO62/Emo+girl+hair+01

    Ik ga mijn haar niet verfen ofs, maar ik wil graag zo'n kapsel..Gewoon het model.

    Gewoon doen! Heb je stijl haar?


    You are beautiful, you are love.

    Nee, dat niet krullen, maar heb wel een stijltang..

    Naja, niet echt krullen eerder golven

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 22:42 ]

    Das veel werk elke dag, ik had het vroeger heel lang.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Das veel werk elke dag, ik had het vroeger heel lang.


    Tja, maar het lijkt me zo gaaf

    Als je er de tijd voor hebt, doen. Ik vind ze meestal ook erg leuk.

    Strider schreef:
    Als je er de tijd voor hebt, doen. Ik vind ze meestal ook erg leuk.


    Naja, ik heb er denk wel tijd voor haha. Als het moet sta ik er zo 5 uur voor opxd.

    Hmm, ik heb zo'n kapsel gehad. Was heel leuk enzo, en heb ook wel golven in men haar. MAAR als je er vanaf wil moet je heel lang wachten en voordat al die lagen er weer uit zijn ben je zo'n 2/3 verder. En je haren gaan zooo dood. Nja, nu genoeg afgezeikt xD Ik noemde alleen maar de gevolgen die ik had van het kapsel. Het is niet dat ik er spijt van heb gehad. Toen vond ik het erg leuk. Dus als je het wilt moet je het gewoon doen. Met mijn haar ging het ook wel goed ookal had ik golven ^^


    Believe in yourself, change the world.

    XtheStoryX schreef:
    (...)

    Naja, ik heb er denk wel tijd voor haha. Als het moet sta ik er zo 5 uur voor opxd.

    Dan zal ik het doen als ik jouw was. Maar je moet er wel even over nadenken wel kapsel je het beste kan kiezen. Soms maken ze (mensen met die kapsels) gebruik van extensions en hebben ze zelf gewoon kort haar. Dus dan krijg je misschien erg dun haar als je het gewoon zo laat knippen.

    Doen. Ik houd van zulk haar.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb het aan me moeder gevraagd en het mag. Ik heb van mezelf al dik haar, dus ik hoef er geen haar bij. Achter op je rug heb je toch die dingen die uitsteken? Tot daar komt mijn haar.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 0:13 ]

    5MINUTES schreef:
    Hmm, ik heb zo'n kapsel gehad. Was heel leuk enzo, en heb ook wel golven in men haar. MAAR als je er vanaf wil moet je heel lang wachten en voordat al die lagen er weer uit zijn ben je zo'n 2/3 verder. En je haren gaan zooo dood. Nja, nu genoeg afgezeikt xD Ik noemde alleen maar de gevolgen die ik had van het kapsel. Het is niet dat ik er spijt van heb gehad. Toen vond ik het erg leuk. Dus als je het wilt moet je het gewoon doen. Met mijn haar ging het ook wel goed ookal had ik golven ^^


    Dankje! Nu weet ik dat ondaks golven het wel gaat. Als ik het heb ga ik het laten zien via tinypic

    Ik zou het niet doen als ik jou was. Het kost verdomd veel werk en in het echt ziet het er meestal niet uit. En ja, ik spreek uit eigen ervaring. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Ik zou het niet doen als ik jou was. Het kost verdomd veel werk en in het echt ziet het er meestal niet uit. En ja, ik spreek uit eigen ervaring. :Y)


    Naja, ik ga het straks zelf proberen, want me moeder gaat dat haarlak kopen.. En als het er niet uit ziet weet ik het.. En we gaan morgen pas naar de kapper. Dus jaa.,

    Maar wel opletten want veel kappers verneuken dat soort kapsel gewoon, dus je moet wel naar een echt goede kapper gaan! Anders heb je wel veel kans dat de kapper het niet goed doet


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Doen, ik hou van zo'n kapsels :Y)


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley