• FanFic-ers hebben over het algemeen een hekel aan Q,

    hebben wij Q-ers ook een hekel aan hen?

    Edit: Ik heb dit topic niet geopend om iemand te beleding of om ruzie te zoeken, ik vraag gewoon naar de mening van Q-ers

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:21 ]


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik wist niet eens dat dat bestond, maar ik heb er even gekeken en kon geen hele erge dingen over Quizlet vinden.
    Zelf vind ik het er alleen wel een beetje dood uit zien :X


    Happy Birthday my Potter!

    Progeny schreef:
    Nee & ik vind het nogal kinderachtig van hen.(cat)


    We accept the love we think we deserve.

    Q is awesome.
    FanFic-ers moeten hun mond houden.

    Weet je wat? Oké. We zullen onze mond houden.
    Wij blijven op FF, waar wij het leuk vinden, en jullie blijven hier, op Awesome Q., waar jullie het leuk vinden. Maar doe ons een lol, en hou jullie psychotische spammers dan ook hier. Want ik vind het toch lichtjes ironisch dat bepaalde mensen FF plots wél weten te vinden wanneer ze hier geband worden.
    Ik weet niet welke verhalen hier over ons de ronde doen, maar Q. haten is écht niet het topic van de dag bij ons. Op momenten als deze na zijn we zelfs niet echt met jullie bezig, als dat te geloven valt.
    Dus als de conclusie is "we haten elkaar niet maar we zijn ook niet meteen beste vriendjes", dan stel ik voor dat iedereen zich met iets gaat bezighouden dat hen echt boeit? Elk terug naar hun eigen planeet, if you will. Dat is in ieder geval wat ik ga doen. Have a nice day,

    Evil Oppermod [rawr]


    oh pleasure, for the wicked & loved.

    Eigenlijk snap ik wel waarom ze ons 'haten', zoek maar in het Forum op 'Quizlet' en lees de Topic's die mensen van Quizlet gemaakt hebben.
    Die zijn over het algemeen alleen maar negatief over FanFic.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:21 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    CosmicPurple schreef:
    (...)
    Weet je wat? Oké. We zullen onze mond houden.
    Wij blijven op FF, waar wij het leuk vinden, en jullie blijven hier, op Awesome Q., waar jullie het leuk vinden. Maar doe ons een lol, en hou jullie psychotische spammers dan ook hier. Want ik vind het toch lichtjes ironisch dat bepaalde mensen FF plots wél weten te vinden wanneer ze hier geband worden.
    Ik weet niet welke verhalen hier over ons de ronde doen, maar Q. haten is écht niet het topic van de dag bij ons. Op momenten als deze na zijn we zelfs niet echt met jullie bezig, als dat te geloven valt.
    Dus als de conclusie is "we haten elkaar niet maar we zijn ook niet meteen beste vriendjes", dan stel ik voor dat iedereen zich met iets gaat bezighouden dat hen echt boeit? Elk terug naar hun eigen planeet, if you will. Dat is in ieder geval wat ik ga doen. Have a nice day,

    Evil Oppermod [rawr]

    YEAH, Captain :Y)


    <3

    CosmicPurple schreef:
    (...)
    Weet je wat? Oké. We zullen onze mond houden.
    Wij blijven op FF, waar wij het leuk vinden, en jullie blijven hier, op Awesome Q., waar jullie het leuk vinden. Maar doe ons een lol, en hou jullie psychotische spammers dan ook hier. Want ik vind het toch lichtjes ironisch dat bepaalde mensen FF plots wél weten te vinden wanneer ze hier geband worden.
    Ik weet niet welke verhalen hier over ons de ronde doen, maar Q. haten is écht niet het topic van de dag bij ons. Op momenten als deze na zijn we zelfs niet echt met jullie bezig, als dat te geloven valt.
    Dus als de conclusie is "we haten elkaar niet maar we zijn ook niet meteen beste vriendjes", dan stel ik voor dat iedereen zich met iets gaat bezighouden dat hen echt boeit? Elk terug naar hun eigen planeet, if you will. Dat is in ieder geval wat ik ga doen. Have a nice day,

    Evil Oppermod [rawr]


    Weetje, ik ben het met je eens.
    Alleen denk ik ook niet dat er wat aan die spammers gedaan kan worden. Er kan hoogstens doorgegeven worden wie er allemaal van Q verbannen worden. ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Wat mij betreft mogen ze ons haten, boeiend wat zij van ons vinden?
    En er word wel degelijk dingen over Q gezegd.


    Me so good.

    De laatste keer dat ik checkte gebeurde er totaal niks op Fanfic. Ik zit er nooit op. Vind het er nogal oersaai haha XD


    Caution first, always.

    DevilBitch schreef:
    (...)

    Ho, stop, that isn't true. In mijn hele FanFic-tijd (en dat is alweer ruim anderhalf jaar) heb ik nog nooit zo'n topic gezien. En ik heb daar alle uithoeken van het forum gezien.


    Vorig jaar is er nog zo'n topic geweest op fanfic, dat als quizlet weer een quizzensite werd -met de 1 april grap- dat jullie dan onder geen beding de irritante users van Q op fanfic wilden hebben. Het is er wel geweest, maar dat maakt op zich niet uit. Meningen zijn en blijven meningen. Ik zou zoiets niet zomaar zeggen als ik het zelf niet gezien had, dat zou lullig tegenover jullie zijn.

    Punt is, fanfic is kleiner en rustiger, Quizlet is drukker. Wat dat betreft vallen beide sites sowieso niet te vergelijken. En ik begrijp dat het irritant is als jullie onze gebanden over jullie heen krijgen, maar daar kunnen wij helaas niets aan doen. Of we moeten daar regelingen over treffen met zijn allen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:44 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Welke hufter moest er zonodig voor verklikkertje spelen, en heeft zn FF-gang er bij betrokken?
    Come on, Laat ons lekker plezier hebben, en over jullie roddelen, andersom gebeurt het ook, dus niet zeiken (cat)

    ik haat ze BAM!


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    Ik vind het raar. Ze zijn echt vaak bezig over hoe slecht Q is.
    Beetje kansloos ;'D
    Ze zijn daar ook nu niet echt open tegenover nieuwelingen...
    Maareuhm, ze doen maar.


    effort never betrays you

    ILoveNynk schreef:
    Welke hufter moest er zonodig voor verklikkertje spelen, en heeft zn FF-gang er bij betrokken?
    Come on, Laat ons lekker plezier hebben, en over jullie roddelen, andersom gebeurt het ook, dus niet zeiken (cat)


    haha daar moest ik ook al gelijk aan denken xd.

    Mja, ik haat ze niej denk ik ? ;D ken et niej eens ;D nja de naam wel maar verder nog nooit geweest ofzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vindt Q super leuk,
    Ik heb ook een account op FF en daar zijn ze allemaal juist heel aardig enzo, ze hebben juist hekel aan de gebande mensen van Q die daar dan heen gaan en het daar gaan verpesten, dus niet in Q het geheel.


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik zit ook op FanFic, Quizlet is leuker :P

    [ bericht aangepast door een moderator op 25 feb 2011 - 19:02 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.