• FanFic-ers hebben over het algemeen een hekel aan Q,

    hebben wij Q-ers ook een hekel aan hen?

    Edit: Ik heb dit topic niet geopend om iemand te beleding of om ruzie te zoeken, ik vraag gewoon naar de mening van Q-ers

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:21 ]


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik hád daar ook een profiel, maar dat heb ik ondertussen al verwijderd omdat de regels daar vet streng zijn. -dankzij iemand die denkt dat ze alles is, (ik noem geen namen).-


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Demona schreef:
    Q is awesome.
    FanFic-ers moeten hun mond houden.

    Ik hou mn mond niet. Niet voor jullie. Waarom kunnen jullie niet gewoon je mond houden? Waarom een topic openen voor deze onzin wat toch uitloopt op ruzie?


    <3

    Prisjex3 schreef:
    (...)
    Ik hou mn mond niet. Niet voor jullie. Waarom kunnen jullie niet gewoon je mond houden? Waarom een topic openen voor deze onzin wat toch uitloopt op ruzie?


    Jullie maken er een probleem van.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Flabergasted schreef:
    (...)

    Jullie maken er een probleem van.

    Waarom maken wij er een probleem van? Jij bent het probleem begonnen, dit topic.


    <3

    ik zit er niet op en ben ook niet van plan er aan te beginnen want Q. is gewoon veel toffer>>vind ik dan<< op Q. kun je veel meer dingen doen, en ik vond het gewoon niet zuper..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Je mag het heus wel niks vinden. Maar dit topic is in mijn ogen puur bedoeld om fanfic eens eventjes helemaal af te zeiken.


    <3

    Progeny schreef:
    Nee & ik vind het nogal kinderachtig van hen.(cat)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Prisjex3 schreef:
    Je mag het heus wel niks vinden. Maar dit topic is in mijn ogen puur bedoeld om fanfic eens eventjes helemaal af te zeiken.


    Dit topic is alleen om meningen te peilen en te vergelijken, zoals de topicmaakster heeft gezegd. Op fanfic zijn er ook topics geweest over dat jullie ons niet op fanfic wilden.

    Laten we dit beschaafd houden. Dit gaat om meningen en niemand is hier om een ander af te zeiken. Meningen verschillen nou eenmaal, en als de topicmaakster nieuwsgierig is of de stemmingen op de ene site hetzelfde zijn als op de andere tegenover elkaar, dan mag dat.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zit er ook op.

    Ik heb ook een account op Fanfic en ik zat er eerst ook heel vaak op, maar nu niet meer, gewoon omdat ik Quizlet een veel fijnere site vind.
    Ik zie eigenlijk niet in waarom Fanfic-ers een hekel aan Q-ers moeten hebben en andersom.
    Ik vind Q. een betere en fijnere site, maar dat wil niet zeggen dat ik een hekel aan Fanfic heb. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Courtesan schreef:
    Op fanfic zijn er ook topics geweest over dat jullie ons niet op fanfic wilden.


    Ho, stop, that isn't true. In mijn hele FanFic-tijd (en dat is alweer ruim anderhalf jaar) heb ik nog nooit zo'n topic gezien. En ik heb daar alle uithoeken van het forum gezien.

    DevilBitch schreef:
    (...)

    Ho, stop, that isn't true. In mijn hele FanFic-tijd (en dat is alweer ruim anderhalf jaar) heb ik nog nooit zo'n topic gezien. En ik heb daar alle uithoeken van het forum gezien.

    Idd.. Alleen we waren soms nogal boos op van die mensen die hier werden geband en bij fanfic.nl kwamen spammen.


    <3

    Het enige verschil wat ik zie is dat Quizlet wat uitgebreider is. Verder zat ik net eens even rond te kijken, maar ik heb nog niks gemerkt over dat Fanfic-ers een hekel hebben aan Q-ers?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    xXcynthXx schreef:
    zit dr net 5 minuten op, nu al een hekel aan, echt nogal rare site xD een kleutersite


    Okay, ik heb jou topic gezien op FF. En dat vind ik ook behoorlijk kinderachtig.

    Tsja, ik haat FF niet, maar vind Q wel leuker.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Courtesan schreef:
    (...)

    Dit topic is alleen om meningen te peilen en te vergelijken, zoals de topicmaakster heeft gezegd. Op fanfic zijn er ook topics geweest over dat jullie ons niet op fanfic wilden.

    Laten we dit beschaafd houden. Dit gaat om meningen en niemand is hier om een ander af te zeiken. Meningen verschillen nou eenmaal, en als de topicmaakster nieuwsgierig is of de stemmingen op de ene site hetzelfde zijn als op de andere tegenover elkaar, dan mag dat.


    U snapt mij.
    Ik wil niemand af zeiken of beledigen. Ik was gewoon nieuwschierig naar de meningen hier.


    I've never told a lie, and that makes me a liar.