Ik ga ook even mijn mening zeggen.
Ik ben een Q'er, dat weet iedereen hier. Ik ben ook een fanficcer. En tegen mij is nog nooit gezegd: 'Gadver, jij bent een Q'er rot jij maar op, wij willen je hier niet.'
Als je je daar gewoon aan je regels houd dan gaan ze je niet zomaar haten hoor. Wij gaan fanficcers toch ook niet haten omdat ze van fanfic komen. Stel je voor, iemand vertelt niet dat die van fanfic komt, dan zullen we veel minder snel zeggen dat we diegene niet mogen dan als diegene wel zegt dat hij van Fanfic komt.
Kom op, we zijn gewoon bevooroordeeld. I know, niet iedereen, maar wel de meeste hier. En als ik jullie reactie's hier lees, dan zeggen jullie eigenlijk: Kies de kant van Q of de kant van Ff maar niet allebei,
En dat vind ik jammer. Want er zijn genoegt Ff'ers die hier komen om plezier te hebben en vrienden te maken. En er zijn genoegt Q'ers die naar Ff gaan om daar vrienden te maken. We zijn allemaal mensen. Wat maakt het uit op welke site je zit? Come on, zou Rutger het leuk vinden om te horen dat alle twee zijn site's elkaar haten? Ik denk dat dit nooit de bedoeling is geweest van Rutger.
En ik geloof best dat sommige van Ff'ers niet elke Q'er mag, want er zijn idd een paar die komen alleen als ze geband zijn en als ze hier dan weer terug mogen dat ze dan gaan zeggen dat Ff'ers zielige mensen zijn. En ik denk dat daar het probleem zit. De mensen die hier worden geband, die gaan daar verder met spammen.
"Ignite, my love. Ignite."