• FanFic-ers hebben over het algemeen een hekel aan Q,

    hebben wij Q-ers ook een hekel aan hen?

    Edit: Ik heb dit topic niet geopend om iemand te beleding of om ruzie te zoeken, ik vraag gewoon naar de mening van Q-ers

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:21 ]


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    (Gemene computertjes (N) haha)
    Ik begrijp dat jullie dan langzaam aan er ook wat moe van worden, en het beeld van ons ook word aangetast door al die vele voorvallen, ik zou het zelfde hebben als jullie.

    Weet je, als ik alles zo doorles hier, krijg ik langzaamaan het gevoel, dat we ons allenmaal om niks druk maken. Dit topic riep gewoon een beetje boosheid van bijde kanten op, maar eigenlijk, heeft FanFic niks tegen Quizlet, en Quizlet niks tegen FanFic, volgens mij :'D

    Misschien niet, maar ik voel me nu toch echt heel gehaat.


    Felix

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    (Gemene computertjes (N) haha)
    Ik begrijp dat jullie dan langzaam aan er ook wat moe van worden, en het beeld van ons ook word aangetast door al die vele voorvallen, ik zou het zelfde hebben als jullie.

    Weet je, als ik alles zo doorles hier, krijg ik langzaamaan het gevoel, dat we ons allenmaal om niks druk maken. Dit topic riep gewoon een beetje boosheid van bijde kanten op, maar eigenlijk, heeft FanFic niks tegen Quizlet, en Quizlet niks tegen FanFic, volgens mij :'D
    Mooie conclusie :Y)

    Jongens, Flabbergasted wilde gewoon vragen wat Q van FF vond, omdat ze gewoon niet wist hoe de meningen waren verdeeld. Als je dat niet weet kun je toch ook niet verwachten dat er geruzie komt?

    En ik vind het ook een beetje -ja, sla me maar dood- stom, dat er nu fanficcers FF komen verdedigen, die hier anders nooit zitten. Als dat niet was gebeurd, was er hier waarschijnlijk een hoop minder discussie ontstaan.
    Of ligt dit nu aan mij?
    Dan zijn wij het op dit punt niet eens. Ik vind dat mensen het recht hebben zich te verdedigen als er over hun wordt gezegd dat ze haatdragend zijn.
    En misschien was er dan minder discussie ontstaan, maar dan hadden wel heel veel meer mensen een verkeerd beeld van FF.
    Sowieso ben ik hier wel vaker te vinden, maar het is mijn mening dat anderen zich ook mogen verdedigen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Samenvatting:
    Q heeft niks tegen FF, en FF heeft niks tegen Q. Maar omdat dit topic meteen zo hatelijk begint, krijgen de Q'ers het idee, dat FF hen een beetje uit zit te lachen, wat neit zo is. Dus gaan de Q'ers in dit topic weer boos reageren over de FF'ers, waardoor de FF'ers zich aangevallen voelen.
    Dus er ontstaat een ruzie, die compleet onnodig is, en is gebaseerd op leugens :Y)
    Iedereen mee eens?
    Dus zullen we dit topic laten voor wat het is, handjes schudden en vriendjes zijn? :9~

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 17:51 ]

    Ik weet toch ook dat er op FF over Q gepraat wordt, en hoewel ik daar vaker zit, ga ik toch ook niet klagen?
    Ik had geen verkeerd beeld van fanfic hoor. Ik denk bijna niemand hier, trouwens.


    Felix

    Ik ga ook even mijn mening zeggen.
    Ik ben een Q'er, dat weet iedereen hier. Ik ben ook een fanficcer. En tegen mij is nog nooit gezegd: 'Gadver, jij bent een Q'er rot jij maar op, wij willen je hier niet.'
    Als je je daar gewoon aan je regels houd dan gaan ze je niet zomaar haten hoor. Wij gaan fanficcers toch ook niet haten omdat ze van fanfic komen. Stel je voor, iemand vertelt niet dat die van fanfic komt, dan zullen we veel minder snel zeggen dat we diegene niet mogen dan als diegene wel zegt dat hij van Fanfic komt.
    Kom op, we zijn gewoon bevooroordeeld. I know, niet iedereen, maar wel de meeste hier. En als ik jullie reactie's hier lees, dan zeggen jullie eigenlijk: Kies de kant van Q of de kant van Ff maar niet allebei,
    En dat vind ik jammer. Want er zijn genoegt Ff'ers die hier komen om plezier te hebben en vrienden te maken. En er zijn genoegt Q'ers die naar Ff gaan om daar vrienden te maken. We zijn allemaal mensen. Wat maakt het uit op welke site je zit? Come on, zou Rutger het leuk vinden om te horen dat alle twee zijn site's elkaar haten? Ik denk dat dit nooit de bedoeling is geweest van Rutger.
    En ik geloof best dat sommige van Ff'ers niet elke Q'er mag, want er zijn idd een paar die komen alleen als ze geband zijn en als ze hier dan weer terug mogen dat ze dan gaan zeggen dat Ff'ers zielige mensen zijn. En ik denk dat daar het probleem zit. De mensen die hier worden geband, die gaan daar verder met spammen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ILoveNynk schreef:
    Samenvatting:
    Q heeft niks tegen FF, en FF heeft niks tegen Q. Maar omdat dit topic meteen zo hatelijk begint, krijgen de Q'ers het idee, dat FF hen een beetje uit zit te lachen, wat neit zo is. Dus gaan de Q'ers in dit topic weer boos reageren over de FF'ers, waardoor de FF'ers zich aangevallen voelen.
    Dus er ontstaat een ruzie, die compleet onnodig is, en is gebaseerd op leugens :Y)
    Iedereen mee eens?
    Dus zullen we dit topic laten voor wat het is, handjes schudden en vriendjes zijn? :9~


    Dit spreekt mij aan...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Dus zullen we dit topic laten voor wat het is, handjes schudden en vriendjes zijn?:9~


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Hoewel het heerlijk is alle emoties te laten gaan en ik nog steeds veel te zeggen heb, denk ik dat hier beter een slotje op kan, omdat ik die dingen anders ook daadwerkelijk ga zeggen.
    geen haat tegenover fanfic, daar niet van


    Felix

    Misschien is het inderdaad wel slim om dit topic te sluiten, anders komt er misschien ergere ruzie van dan uiteindelijk bedoeld, en dat wil niemand...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Socrates schreef:
    Misschien is het inderdaad wel slim om dit topic te sluiten, anders komt er misschien ergere ruzie van dan uiteindelijk bedoeld, en dat wil niemand...

    Nou ja, er is al heel wat gebeurd natuurlijk
    Maar goed, het gaat om het punt


    Felix

    Ik hou me niet bezig met na te denken over zo'n dingen.
    Het zal me worst wezen wat ze van deze siten vinden.

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Nou ja, er is al heel wat gebeurd natuurlijk
    Maar goed, het gaat om het punt

    That's what I mean.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik niet hoor, maar ik vind FanFic wel minder leuk dan Q. Het is minder uitgebreid. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb ff rondgekeken en ik vind het nogal uitgestorven (nerd)


    =