• FanFic-ers hebben over het algemeen een hekel aan Q,

    hebben wij Q-ers ook een hekel aan hen?

    Edit: Ik heb dit topic niet geopend om iemand te beleding of om ruzie te zoeken, ik vraag gewoon naar de mening van Q-ers

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:21 ]


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Flabergasted schreef:
    FanFic-ers hebben over het algemeen een hekel aan Q,

    hebben wij Q-ers ook een hekel aan hen?

    Edit: Ik heb dit topic niet geopend om iemand te beleding of om ruzie te zoeken, ik vraag gewoon naar de mening van Q-ers

    Oké, je mag me een zeikerd vinden of iets in die richting, maar ik kan hier niet niet op reageren.

    Ten eerste, het is misschien niet jouw bedoeling om iemand te beledigen of een ruzie te ontketenen, maar is het niet nogal vanzelfsprekend dat zoiets haatzaaiend werkt? Er zijn hier zat mensen die FanFic helemaal niet kennen, en die nu denken dat we een stelletje hatende rotkindjes zijn, puur door dit topic. Bovendien is het voor FanFic'ers niet leuk om een topic te lezen over mensen die hun niet kennen maar wel haten.
    Mijn mening is dat je dit van te voren had kunnen bedenken en dat je het beter op een andere manier had kunnen formuleren. Maar dat is zoals ik al zei, slechts mijn mening.

    Ten tweede vind ik dat je niet zo moet generaliseren. "FanFic-ers hebben over het algemeen een hekel aan Q". Alsof bijna heel FF een hekel aan Q zou hebben. Hoe kom je daar in vredesnaam op?
    Ik vraag me het volgende af en wil graag een eerlijk antwoord: hoe goed ken jij FF? Hoe vaak ben jij daar geweest? En wanneer ben je geweest, toen we werden doodgewensd door een Quizletter misschien?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Emma shtttt, wil je per se ruzie?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Emma heeft wel gelijk


    (Be)lieve in (you)rself

    Socrates schreef:
    Emma shtttt, wil je per se ruzie?
    Nee, ik wil geen ruzie. Maar ik heb het recht dit te zeggen en daar maak ik gebruik van.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik snap dat je boos bent, ik vind het ook onzin dat dit topic bestaat, maar toch...

    [ bericht aangepast op 26 feb 2011 - 17:36 ]


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    @Eurydice, over dat hierdoor ruzie komt, daar kan ik je geen ongelijk in geven.
    Maar dat doodgewenst worden door een Quizletter, daar kan de rest van Quizlet toch niks aan doen? Wij denken ook niet zo van:
    'Ooh jongens, zullen we iemand er op af sturen om hun dood te wensen?'
    Nee, Dat hij/zij/het zonodig stoer moest doen op FanFic, daar kan de rest ook weinig aan doen.
    Ik snap dat je dan ook sneller denkt van 'Nah, zoveel goeds komt er ook niet van Quizlet af', en ik zou er ook moe van worden, telkens de gebande van FanFic te ontvangen die de boel hier gaan lopen verstieren, maar waarom zullen onze mods hun geband hebben, denk je?
    Om FanFic om zeep te helpen? Nee, omdat ze het hier verpestte, ons hoor je ook niet roepen van:
    'Ik ban je hier, dus ga maar naar FanFic om daar de bo0el te verneuken!'

    Dat klopt naar mijn mening niet helenmaal, maar voor de rest moet ik je eigenlijk wel gelijk geven.

    Socrates schreef:
    Ik snap dat je boos bent, ik vind het ook onzin dat dit topic bestaat, maar toch...
    Ik vind dat zij het recht heeft om te vragen wat de Quizletters over FF vinden, máár het is verkeerd gesteld. In plaats van 'zij haten ons, haten wij hun?' was bijvoorbeeld 'Ik vroeg me af wat jullie van FF vinden' stukken beter geweest.
    Door het wordt 'haat' alleen al wordt onbewust een negatieve sfeer bij FF gecombineerd. En dat is niet nodig.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Ik vind dat zij het recht heeft om te vragen wat de Quizletters over FF vinden, máár het is verkeerd gesteld. In plaats van 'zij haten ons, haten wij hun?' was bijvoorbeeld 'Ik vroeg me af wat jullie van FF vinden' stukken beter geweest.
    Door het wordt 'haat' alleen al wordt onbewust een negatieve sfeer bij FF gecombineerd. En dat is niet nodig.

    Ook daar moet ik je gelijk in geven _O_

    Daar heb je inderdaad een heel goed punt mee...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ILoveNynk schreef:
    @Eurydice, over dat hierdoor ruzie komt, daar kan ik je geen ongelijk in geven.
    Maar dat doodgewenst worden door een Quizletter, daar kan de rest van Quizlet toch niks aan doen? Wij denken ook niet zo van:
    'Ooh jongens, zullen we iemand er op af sturen om hun dood te wensen?'
    Nee, Dat hij/zij/het zonodig stoer moest doen op FanFic, daar kan de rest ook weinig aan doen.
    Ik snap dat je dan ook sneller denkt van 'Nah, zoveel goeds komt er ook niet van Quizlet af', en ik zou er ook moe van worden, telkens de gebande van FanFic te ontvangen die de boel hier gaan lopen verstieren, maar waarom zullen onze mods hun geband hebben, denk je?
    Om FanFic om zeep te helpen? Nee, omdat ze het hier verpestte, ons hoor je ook niet roepen van:
    'Ik ban je hier, dus ga maar naar FanFic om daar de bo0el te verneuken!'

    Dat klopt naar mijn mening niet helenmaal, maar voor de rest moet ik je eigenlijk wel gelijk geven.
    Blijkbaar kom ik iets anders over dan bedoeld [dat heb je zo met die computers, haha], want ik ben het met jou eens dat Quizlet er niets aan kan doen dat er een enkeling de boel gaat verzieken.
    Maar er zijn nogal veel negatieve ervaringen met Quizlet, waardoor het lastig is om geheel zonder oordelen te kijken.
    Maar alsnog ontvangen we iedereen met open armen. We zijn best vredelievend :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Jongens, Flabbergasted wilde gewoon vragen wat Q van FF vond, omdat ze gewoon niet wist hoe de meningen waren verdeeld. Als je dat niet weet kun je toch ook niet verwachten dat er geruzie komt?

    En ik vind het ook een beetje -ja, sla me maar dood- stom, dat er nu fanficcers FF komen verdedigen, die hier anders nooit zitten. Als dat niet was gebeurd, was er hier waarschijnlijk een hoop minder discussie ontstaan.
    Of ligt dit nu aan mij?


    Felix

    Socrates schreef:
    Emma ftw.
    Poepkop was irritant (cat).
    Ik ging ook van Q naar FF, toen met de databasecrash, en zodra ik met mensen begon te praten hoorde ik : iedereen is welkom. Zolang er maar niet gespamd wordt. En als je het niet leuk vindt op FF, ga er dan niet heen...


    Oké ik hoop dat er geen mensen van Quizlet of Fanfic boos worden maar ik las eerder in dit topic dat er steeds gebande Quizlet users naar daar kwamen en de boel verpesten zegmaar. Ik weet niet of ik dit kan vertrouwen ik hoor dit ook voor het eerst. Maar stel als de mensen van Fanfic die gebande Quizlet users haten betekend het niet dat ze iedereen van Quizlet haten. Ook als boze Fanfic users of boze Quizlet users een topic maken waar ze het over users van Fanfic hebben Dus niet dit mening topic. Dan kan er een soort van ruzie ontstaan. Iedereen heeft zijn eigen meningen en dat kan ik wel begrijpen. Zelf hoor ik ook nu allemaal dingen. Ik weet niet of die dingen kloppen dus als ik het fout heb nou sorry het was niet mijn bedoeling dit is ook zegmaar mijn mening ik ben ook geen Team Fanfic of Team Quizlet ik leg mijn mening uit. ~Ik hoop dat jullie niet boos worden~

    Kunnen we elkaar niet gewoon met rust laten als er geen goede reden is met elkaar te overleggen?
    Je kan beter problemen met gebande mensen oplossen dan zeggen dat je een hekel aan elkaar hebt.......


    Happy Birthday my Potter!

    Eurydice schreef:
    (...)Blijkbaar kom ik iets anders over dan bedoeld [dat heb je zo met die computers, haha], want ik ben het met jou eens dat Quizlet er niets aan kan doen dat er een enkeling de boel gaat verzieken.
    Maar er zijn nogal veel negatieve ervaringen met Quizlet, waardoor het lastig is om geheel zonder oordelen te kijken.
    Maar alsnog ontvangen we iedereen met open armen. We zijn best vredelievend :Y)

    (Gemene computertjes (N) haha)
    Ik begrijp dat jullie dan langzaam aan er ook wat moe van worden, en het beeld van ons ook word aangetast door al die vele voorvallen, ik zou het zelfde hebben als jullie.

    Weet je, als ik alles zo doorles hier, krijg ik langzaamaan het gevoel, dat we ons allenmaal om niks druk maken. Dit topic riep gewoon een beetje boosheid van bijde kanten op, maar eigenlijk, heeft FanFic niks tegen Quizlet, en Quizlet niks tegen FanFic, volgens mij :'D

    Ik zit hier trouwens vaker dan op Fanfic...

    En ik ben het eens met het feit dat ruzie maken over welke site beter zou zijn, met welke mensen, want dat is gewoon... mwah .


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.