Flabergasted schreef:
FanFic-ers hebben over het algemeen een hekel aan Q,
hebben wij Q-ers ook een hekel aan hen?
Edit: Ik heb dit topic niet geopend om iemand te beleding of om ruzie te zoeken, ik vraag gewoon naar de mening van Q-ers
Oké, je mag me een zeikerd vinden of iets in die richting, maar ik kan hier niet niet op reageren.
Ten eerste, het is misschien niet jouw bedoeling om iemand te beledigen of een ruzie te ontketenen, maar is het niet nogal vanzelfsprekend dat zoiets haatzaaiend werkt? Er zijn hier zat mensen die FanFic helemaal niet kennen, en die nu denken dat we een stelletje hatende rotkindjes zijn, puur door dit topic. Bovendien is het voor FanFic'ers niet leuk om een topic te lezen over mensen die hun niet kennen maar wel haten.
Mijn mening is dat je dit van te voren had kunnen bedenken en dat je het beter op een andere manier had kunnen formuleren. Maar dat is zoals ik al zei, slechts mijn mening.
Ten tweede vind ik dat je niet zo moet generaliseren. "FanFic-ers hebben over het algemeen een hekel aan Q". Alsof bijna heel FF een hekel aan Q zou hebben. Hoe kom je daar in vredesnaam op?
Ik vraag me het volgende af en wil graag een eerlijk antwoord: hoe goed ken jij FF? Hoe vaak ben jij daar geweest? En wanneer ben je geweest, toen we werden doodgewensd door een Quizletter misschien?
Carry me away, I hope that you don't break.