• FanFic-ers hebben over het algemeen een hekel aan Q,

    hebben wij Q-ers ook een hekel aan hen?

    Edit: Ik heb dit topic niet geopend om iemand te beleding of om ruzie te zoeken, ik vraag gewoon naar de mening van Q-ers

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 17:21 ]


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    ILoveNynk schreef:
    Welke hufter moest er zonodig voor verklikkertje spelen, en heeft zn FF-gang er bij betrokken?
    Come on, Laat ons lekker plezier hebben, en over jullie roddelen, andersom gebeurt het ook, dus niet zeiken (cat)

    Epic win. (krul)


    You move me ......... Kurt

    Weetje boeiend laat ze lekker roddelen ik slaap er echt niet minder om. En als ze een probleem met mij hebben dan moeten ze gaan het tegen mij zeggen niet roddelen.

    tot die tijd hou ik mijn mond en als ze iets van mij motten hoort ik het wel.


    Some angels have no wings.

    Ik heb en account daar op en ik zit er nu op te kijken . het is niet echt erg. of het boeit mij nietMaar ik zit er nooit op want het is nogal dood daar:X


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ILoveNynk schreef:
    Welke hufter moest er zonodig voor verklikkertje spelen, en heeft zn FF-gang er bij betrokken?
    Come on, Laat ons lekker plezier hebben, en over jullie roddelen, andersom gebeurt het ook, dus niet zeiken (cat)

    Dat was ik (cat)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Flabergasted schreef:
    (...)
    FanFic is ook een site van Rutger, alleen iets anders, en zij vinden dat hun zite veel beter is

    Sorry dat ik het zeg, maar FF is een prut site.
    Ik zit veel liever op Q

    Marz schreef:
    (...)
    Waarom zouden ze? De meesten zitten zelf ook op Q. Quizlet is gewoon wat groter en misschien wat commercieëler ofzo. En op ff kent iedereen elkaar. Hier niet.[/zit btw zelf ook op ff]

    Ik ken níemand op FF, maar ik zit er ook nooit op

    Een hekel hebben is net niet onmogelijk. Dat gebeurt alleen in verhalen en films. Een hekel hebben aan iemand die je niet kent ís onmogelijk. (nerd)

    Wat houd ik toch van betweterig en bijdehand zijn.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 18:54 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    Omg, ik had een tijdje geleden een account gemaakt op Fanfic, om te kijken.
    En het is PRECIES het fckin zelfde :'D alleen dan andere en minder users.

    Demona schreef:
    Q is awesome.
    FanFic-ers moeten hun mond houden.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik wilde me er niet mee gaan bemoeien maar dit moet ik even kwijt.

    Er is geen haat voor quizlet daar. En wat dan nog dat fanfic niks aan is, ik vind het er prima zoals het is. Ik bedoel daarmee van dat Fanfic is niet zo uitgebreid als Quizlet nou en, de sfeer is er leuk en de moderators daar doen er alles aan om het leuk te houden.

    En dit is mijn mening.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 19:06 ]

    zal eens kijken of ik daar neergestoken word.
    Maar ik ken zat Qtjes die daar ook opzitten.

    Dat zal waarschijnlijk komen omdat de helft van de gebande Q'ers daarheen is gegaan.

    Maargoed, ik haat hun niet.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 19:05 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik probeer altijd een account te maken, daar.
    Maar ik krijg die mail echt nooit.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Laten we allemaal "wij" en "zij" gaan zeggen, want dat maakt de kloof nog groter.

    En nu niet gaan zeggen dat iedereen op fanfic elkaar kent, want dat is maar een klein gedeelte ervan, volgens mij. Juist omdat er een groep was die elkaar persoonlijk kende voelde ik me er niet thuis en dat ze mij er niet bij wilden.


    Felix

    zolang wij het hier fijn vinden, en zij het daar zie ik het probleem niet echt. :'D


    Life is a beautiful struggle

    ik snap de vraag niet (krul)


    =