• Zijn ze bij jou op school streng als het gaat om te laat komen?
    Wat vind je daarvan?

    Geen idee ik kom haast nooit telaat.
    Volgens mij moet je je dan de volgende dag om 8 uur melden en verder niets.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee, valt wel mee.
    Zit in het eindexamen jaar, dus het maakt ze niet heel veel meer uit wat ik doe x]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee niet echt, ik kom bijna altijd te laat. x'D Toen ik 1 keer te laat kwam zei mijn mentor dat ik vet vaak te laat kwam, dus ging ik maar ook echt te laat komen.


    Your make-up is terrible

    Uhm even denken. Ze kunnen 2x te laat komen wel hebben, maar daarna mag je je gaan melden bij de Conciërge en dan mag je klusjes gaan doen. Ik zelf ben nog nooit te laat geweest.

    Ik vind het wel goed wat ze doen. Maar 1 jongen uit mijn klas die leert het nooit. -_-'

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 15:02 ]

    Nee, krijg je gewoon een kribbel in je agenda en als het te vaak gebeurt vragen ze of er iets aan de hand is bij je thuis. xd


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nee, meestal kom je er gewoon nog in met een smoesje. Ik geef altijd de trein de schuld :'D 'Ja sorry de trein had vertraging.' -kuch ik ben met de fiets kuch-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij ons moet je als je 3x te laat bent gekomen, de volgende dag om half 8 melden.


    Opgeven is geen optie.

    Neuh, als je zegt dat de bus te laat was, krijg je zo een geldige rede. :Y)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ja(cat)
    Ik kwam maar 7x te laat en ik heb nu een brief gekregen. Kom ik nog een paar keer te laat --> leerplicht ambtenaar..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hm, 3 keer ongewettigd is een waarschuwing, bij de vierde keer krijg je strafstudie. Hm.. eigenlijk best wel streng. Mij maakt het niet uit, ik fiets snel genoeg om het makkenlijk te halen voor kwart na 8 :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ben nog nooit te laat gekomen dus weet niet ;x


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Euhm, je moet gewoon naar het secretariaat en dan zetten ze een stempel in je agenda. Na drie stempels moet je een hele week om 8 uur aanwezig zijn.


    Olive

    Ik zit op een Hogeschool en bepaal zelf of ik wel of niet kom opdagen. Als ik te laat ben, kan ik nog gewoon de les inlopen. Eigen verantwoordelijkheid.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    na 3 x keer te laat komen prikken en daarna te laat kaart. alleen ik had gedrags kaart XD


    Some angels have no wings.

    Mwah, soms wel.
    Na 3x te laat komen om half 8 melden, en als je 6x te laat bent half 8 melden, en als je de 12e keer te laat bent moet je naar HALT of zo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?