• Zijn ze bij jou op school streng als het gaat om te laat komen?
    Wat vind je daarvan?

    Ik vind het gemeen. Een keer te laat = volgende dag 40 minuten eerder (!)
    Als je geluk hebt laat je leraar je gaan, maar anders...


    Felix

    Nee, haha. Daarom kom ik altijd te laat (x


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben nog nooit echt te laat geweest. Volgens mij moeten we dan gewoon naar het secretariaat om een stempel.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Wij hebben schoolpassen gekregen en binnenkort moeten we ingaan checken netzoals bij de metro,trein, bus ect.

    en als je telaat ben moet je een uur gaan halen, tenzij je en of ander geweldig smoesje hebt.

    maar nu moeten we ons 20 minuten eerder melden na 3x te laat komen daarna 1 uur daarna vierkant rooster... zucht.. 1-8 uur heel de week dus van 8.50-15.20 uur.


    probeer me niet te begrijpen, hou gewoon van me!

    By mij zijn ze totaal niet streng, nota in de agenda & by de 3x Krijg je een nota met stempel (:


    Let us die young or let us live forever.

    Ik kom nooit te laat. Ik moet 's morgens namelijk nog altijd mijn les nog even kunnen nakijken of nog wat overschrijven of afwerken. Ik ben nooit in orde als ik op school aankom, dus moet ik dat op school nog vlug doen. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Bij ons wel.
    Staan de conciërges je al op te wachten, moet je meteen door naar het zorglokaal.
    Als je daar bent moet je uitleggen waarom je te laat ben.
    Goed smoesje is groene kaart.
    Slecht smoesje rooie kaart.
    En bij 3 rooie kaarten (oftewel: 3x te laat komen).
    Moet je één uur nakomen.
    Bull shit als je het mij vraagt.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ja vindt ik
    dan moet je je melden bij de balie moet je de volgende morgen om 8 UUR OP SCHOOL ZIJN!:@ om schoon te maken`-.-
    voor mij is dat erg want dat betekent - kwart over 6 opstaan :|

    maar ik weet ze af en toe om te pratenxD

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 23:06 ]


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    3 x telaat -> nablijven, dan nog eens 2 x telaat -> nablijven, dan 1 x telaat> strafstudie + geen toegang tot eerste lesuur.


    None but ourselves can free our minds.

    1 keer te laat = volgende dag 8 uur melden. Niet dat je dan iets hoeft te doen... Waarschijnlijk is dat nog het ergste xD (zit je je daar een half uur kapot te vervelen -.-)


    Gleek and proud <3

    Niet o als je te laat bent moet je stempelen op je stempelkaart en na 3 keer moet je nablijven. negende keer gaan ze een klacht indienen bij leerplicht maar ikb en gelukkig 0 keer te laat gekomen

    Als je bij ons te laat bent, moet je meestal een briefje halen. Bij sommige leraren heb je geluk, en hoeft het niet.
    Dan kan je geoorloofd en ongeoorloofd krijgen.
    Als je dan 3 keer een ongeoorloofde hebt, moet je 3 dagen om 8uur op school komen.
    That's it (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    te laat > briefje > volgende dag half 8 melden


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja, dan moeten we de volgende dag voor 8 uur al melden.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja je mag maar 1 keer te laat komen en de 2de keer moet je al na blijven =(