• Ik zit al eeuwen met een verhaal in mijn hoofd maar weet gewoon weg niet waar ik moest beginnen. Totdat ik een notitieboekje zag dat op een of andere manier mij eindelijk de doorslag geven om dan eindelijk toch te beginnen =3
    Het speelt zo rond de 17e/18e eeuw af en gaat over een dochter van een prinses. Samen met haar kamermeisje.

    Één meisje, één meisje van zestien jaar kan de beschaving van zijn ondergang redden. Die door de een na laatste leider van de Azteken; Motecuhzoma II, is voorspeld. De God Quetzalcoatl zal naar de aarde terugkeren om iedereen op aarde uit te moorden. Maar om de beschaving te redden heeft dat ene meisje het Medaillon van Tezcatlipoca, de tweelingbroer en aartsvijand van Quetzalcoatl, nodig. Er is alleen één probleem: Het Medaillon is zoek.

    Dus mijn titel van laat je niet afschrikken dan bedoel ik de namen... Ja ik gebruik de echte namen van de Azteken hun goden. En ja soms denk ik zo van o.O? Whut? Maar ik ben druk bezig met onderzoeken e.t.c. om er een fantasie verhaal van te maken maar toch dicht liggend bij de Goden en legendes. Zoals de Medaillon is een verzinsel maar vond het wel leuk en is belangrijk voor het verhaal ;) Ik heb alleen nog geen hoofdstukken.... sowwy T-T

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 15:33 ]


    Prom15e To 13elieve & 10ve <3

    Het klinkt interessant. Ik ga het meteen lezen als je begint :)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 15:34 ]


    Our perspective only changes when we change our position.