• Zijn ze bij jou op school streng als het gaat om te laat komen?
    Wat vind je daarvan?

    Bij ons wordt dat dan in je agenda genoteerd. Bij 3 zo'n opmerkingen krijg je strafstudie. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heel streng, 2 minuten te laat is al om 8 uur 's ochtends melden :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nee, mensen kunnen gewoon komen en gaan wanneer ze zin hebben in principe. En dit vind ik slecht :'). Iedereen zit er om zijn examen te halen en dan heb je van die mensen die een half uur te laat komen of na een half uur weggaan en dat stoort enorm. En ik ga niet zeggen dat ik altijd goed oplet en mijn huiswerk maak etc. Maar het stoort me wel dat er continu mensen in en uit lopen..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Als je bij ons te laat komt, moet je het inhalen. Dus bijvoorbeeld, ik kom te laat in de les, en dan zegt de docent: 'Priscilla, je gaat een half uur inhalen na schooltijd.'

    Echt irritant. Maarja, er zijn irritantere methodes.


    Like I care what you think. Just shut the fuck up.

    Nee, het boeit ze niet veel. Zit op een HBO vandaar. Soms zeggen leraren wel dat je er de volgende keer niet meer in mag, that's it :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind dat verschrikkelijk :'D. Nah, als je te laat bent, mag je niet in de les -afhankelijk van hoe laat je bent toch-


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat verschilt bij mij op school heel erg per leraar. In principe moet je naar de conciërge en krijg je dan een aantekening op je absentiekaart, en als je er daar teveel van hebt in een te korte tijd moet je een tijdje 's ochtends om kwart voor acht op school zijn ofzo. Maar sommige leraren laten je gewoon naar binnen en boeit dat niets. >,<


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    Ja, eerst niet dan kwam je ervanaf met een smoesje. Maar nu echt niet meer, we hebben een nieuw pasjes systeem:(. Ik heb in 3 jaar nog nooit moeten corveeën en nu door dat nieuwe pasjes systeem heb ik al 2 keer moeten corveeën. Dit hebben meerdere mensen die ik ken.

    Nee, ze vragen te laat of te vroeg dan zeg je te vroeg en je kunt doorlopen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    valt mee licht er aan welke leraar:)


    Shoganai i ne~

    Briefje halen volgende dag half uur eerder komen op school.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik zeg gewoon altijd de de bus te laat is, dan ben je geoorloofd te laat bij ons :Y) -ook al fietste ik net langs het conciërge ding-


    Why can't I be that happily ever after person?

    ik kwam een keer te vroeg ik had het eerste uur vrij, en toen kwam ik aan en moest ik me intekenen op een te laat lijst terwijl ik te vroeg was:O
    En ik zeggen dat ik vrij was, en hun zeggen dat het een smoesje was. En toen was ik kwaad:Y)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ja, te laat is de volgende dag melden om acht uur, en als je de vierde keer te laat bent moet je naar de leerplichtambtenaar.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Te laat komen = volgende dag half 8 melden,
    na 3x de hele week >.<