• Ski ik zo over de piste hier in Oostenrijk, hoor ik achter mij plotseling mijn naam. Ik kijk om, staat een klasgenootje van mij daar op haar snowboard! Blijkbaar skiet zij dus ook hier en eigenlijk was dat best wel grappig :Y)
    Jullie ook ooit eens in het buitenland een bekende tegengekomen? (cat)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nee, maar dat is echt wel gaaf!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja in Turkije een meisje dat ik herkende van school :'D En toen we in Curacao waren kwamen we vrienden van mijn ouders tegen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, ik zat in groep zeven. Ik ging met mijn gezin naar Kos, Griekenland. Kwam ik daar mijn meester tegen :O

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 15:25 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    Haha, wat is de wereld toch klein. :'D
    En ja, dat is mij ook een keer gebeurd. Ik kende ze niet echt, maar een man uit mijn vaders voetbalteam liep opeens langs op de parkeerplaats in Engeland. Ik dacht daarvoor al dat ik een vrouw had gezien die me bekend voorkwam in het tankstation. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja, ik was een keer op vakantie in frankrijk, bleek dat de bakker uit ons dorp op dezelfde camping stond -.-


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Mijn broers oude frans docent in frankrijk bij een tol weg. Hij is nu mijn frans docent


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha. grappig. (:
    Nee, nog niet meegemaakt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jup, Najib Amhali in Marokko :)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ja, maar dan in Centerparcs en niet in het buitenland, haha.

    Wel in Brabant, de directrice van m'n basisschool.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Niet op vakantie, maar wel in hetzelfde vliegtuig. Ik kwam daar mijn lerares Nederlands tegen. O.o


    Even a white rose has a black shadow.

    Jup ik ging toen x met me ouders naar Turkijen, en ik zat in dezelfde hotel bij mijn docent xD En nogwel de kamer der naast xD


    What is youre favo scary movie?

    ja eigenlijk wel, kwam op Ameland zomaar inneens een leraar tegen.. jippie


    -Water is Water, just can't help that-

    We waren op vakantie in Italië. We besloten om de terugreis te doen in 2 dagen en zijn gaan overnachten in een of ander Duits gat van 10 huizen. Kwamen we in dat dorp een collega van m'n vader tegen :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Jaa, in New York kwam ik mijn beste vriendin tegen. Ze was onverwacht met haar vader meegereisd, dus het was keigezellig :3


    Wear a necklace of rope, side by side with me