• Zijn ze bij jou op school streng als het gaat om te laat komen?
    Wat vind je daarvan?

    BAZINGA schreef:
    Ben nog nooit te laat gekomen dus weet niet ;x


    effort never betrays you

    Bij ons is het zo 3x telaat zeggen ze dan krijg je een briefje maar sommige kinderen komen 10x telaat en krijgen dus nog geen briefje ligt er aan bij wie je bent


    I love you Irem

    bij ons moet je om 8 uur melden. Zelfs al ben je 5 minuutjes te laat. Of als je te laat komt in een lesuur.
    En als je langer dan een lesuur te laat bent, mag je per lesuur twee lesuren nablijven:S

    Ik ben een keer te laat gekomen in een lesuur (was na gym, ik was echt maar 3 minuten te laat!)

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 16:13 ]


    Pain won't kill you, but it hurts like hell.

    Over het algemeen best wel, maar niet als het om mensen uit mijn woonplaats. Ik kom van ver om naar school te kunnen, en daardoor heb ik echt enorm veel vrijheid. Ik mag iedere dag wel een kwartier te laat komen, en ook mag ik als ik wil een kwartier eerder weg (: Maar dat laatste ligt wel aan de leraar.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ja, ze geven je een ticketje die je dan aan de leerkracht moet geven. En er staat op je rapport hoeveel keer je telaat bent. En ik weet het niet,misschien is het wel een goed idee.

    Je moet dan zo'n briefje halen bij de conciërge -die je niet ontloopt want die gaat midden in de deuropening staan- en dan moet je de volgende dag om 8 uur melden. Ook als je bijv. de eerste 3 uur vrij bent. En dan moet je nablijven omdat het een verloren uur is ofzo. En als je te vaak te laat komt, dan worden je ouders gebeld en als dat niet helpt dan wordt je geschorst.
    Het helpt alleen niet(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    StJimmy schreef:
    Geen idee ik kom haast nooit telaat.
    Volgens mij moet je je dan de volgende dag om 8 uur melden en verder niets.


    Eh, 7u40 melden :|


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben nog nooit te laat gekomen.
    Maar volgens mij moet je om 8 uur melden, de volgende dag. Zo erg vind ik dat niet...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Als je bij mij op school te laat komt, moet je een briefje halen en je de volgende ochtend om 8 uur melden.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik mag 10 minuten te laat komen, anders mag ik de les niet meer in.
    Verder word er niks meer mee gedaan.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ik ben nog nooit te laat geweest dus ik zou het eigenlijk niet weten, ik denk het niet


    Ex astris, sciencia

    ik ben nog nooit te laat gekomen gelukkig_O_
    maar als je te laat komt moet je een telaatbriefje gaan halen en dan moet je nakomen:X


    Don't serch to love, love will find you.

    Nee ze zijn helemaal niet streng daarin. Ik kom elke dag te laat (krul)


    -

    volgens mij heb je na drie keer een blokweek ofzo, of een 8 uurtje, ik weet t niet ik kom eigenlijk nooit te laat


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    een minuutje is niet erg maar als het elke keer het zelfde is dan moet je ene te laat brief halen.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3