• Zijn ze bij jou op school streng als het gaat om te laat komen?
    Wat vind je daarvan?

    Uhm.... naja 3 keer te laat is brief naar huis, 4e,5e is bellen, 6e is melding naar bureau halt ofzo.

    Maar je hebt al heel erg snel bij wie je wel te laat kan komen en bij wie niet, en hoe vaak je dat kan doen enzo :P


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ja, bij ons gaan de conciergers vanaf vijf voor acht in de gang zitten om iedereen die langs komt een briefje te geven. Omdat je dan toch niet meer op tijd in de les komt, zeggen ze. Dat vind ik gewoon ontzettend kinderachtig...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Niet extreem ofzo, ik kom wel vaker 5 min te laat ofzo en dat vinden ze niet zo hele erg, als je goed bent in smoesjes verzinnen tenminste(A)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ze doen er bij ons niet zoveel aan :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben nog nooit te laat geweest, maar volgens mij moet je dan een briefje halen en er was iets na drie briefjes, maar ik ben vergeten wat :S


    Our perspective only changes when we change our position.

    Ja, als je te laat bent moet je de volgende dag een halfuur eerder melden en bij een paar keer te laat (drie keer? vier keer? idunno) dan wordt er een afspraak gemaakt met de leerplichtambtenaar. Dacht ik. Dat is 'nieuw' op de school om ons strenger aan te pakken of zo, maar ik denk niet dat het echt gaat werken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ligt aan de leraar die je hebt, sommigen laten je meteen eeen kaartje halen als je 1 minuut te laat bent, anderen pas als je langer dan 10 minuten weg bent.


    Me so good.

    Nee helemaal niet (:
    Heb vandaag mijn eerste uur ook maar overgeslagen ;x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    We hebben een te laat kaart en bij 3x te laat moet je je melden bij het leerlingenloket en moet je 2 uur nakomen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Als je één keer te laat bent, moet je een hele week om 8 uur op school zijn.


    Only losers can act the way you do

    Beetje, soms kunnen we wel regelen dat we er een OK achter krijgen, maar soms doen geven ze ons gewoon een stempel en trekken ze hun er niks van aan. Maar meestal geven ze een OK, wegens de bus of school bus, dusjaa zo streng zijn ze niet. Maar als je 3x telaat bent zonder een OK erachter moet je 1 uur na blijven. Maar als er een maand verbij is strekken ze een streep en dan tellen je andere niet meer

    [ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 16:05 ]


    You just broke my heart.

    Ja. Drie keer te laat is strafstudie & één keer meer dan een halfuur te laat is ook strafstudie.


    Never run out of reasons to smile...

    Als je door de bus te laat komt maakt het niets uit. Maar ik ben ook een paar keer te laat gekomen na een tussenuur en dan moet je je melden bij de conciërge en dan moet je je melden om 7.45 op school, maar ik ben met de bus en er gaat geen bus om die tijd, dus dan moet ik na school de aula een uur lang schoon maken. Dat vind ik niet echt eerlijk.


    Even a white rose has a black shadow.

    Dan moet je een bonnetje halen. Bij 3 x moet je vegen. x]
    en bij 12 x geschorst geloof ik. ;$


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Wie te laat komt moet een stempel gaan halen.
    Als je drie stempels hebt, moet je op een woensdagmiddag nablijven.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.