• Mijn klas. Bíjna iedereen heeft tenminste een afkeer tegen joden. Er zijn in onze school zeker een paar joden, die het geheimhouden omdat ze bang zijn dat onze klas hun gaan pesten. Ik schaam me ervoor.
    Wat is de slechtste eigenschap van jouw klas?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    GayShark schreef:
    In mijn klas zitten 3 jongens en één meisje die de hele sfeer in onze klas verpesten...
    1 jongen is autistisch, maar wil zich niet aanpassen, schreeuwt er altijd doorheen en als je er wat van zegt dan gaat hij slaan. Daarna loopt hij naar de leraar toe, zegt jankend dat je hem zomaar begon te slaan en dan krijg jij straf... -.-'
    Een anders jongen schreeuwt er ook altijd doorheen en mag onze klas gewoon niet, scheld iedereen in onze klas uit. De laatste jongen is zijn meeloper.
    Dat meisje is eigenlijk een beetje zielig. Roddelt achter onze rug om over ons en is grootste vrienden met jongen 2 en 3...

    Maar de rest van mijn klas kan het eigenlijk heel goed met elkaar vinden en is gewoon heel gezellig


    De mijne niet, hehe.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Wat een kutschool.
    Hoe verlopen de lessen over WO2 ?


    Has no one told you she's not breathing?

    Best druk.
    En ik heb het gevoel dat ze wat tegen gothics hebben. =.=

    Hmm.. Ik heb een heel leuke klas, en heel erg gezellig.
    De slechtste eigenschap van onze klas is dan.. Ik denk, veel vragen stellen?
    We stellen de hele les door vragen, ooit zijn we eens begonnen met een wiskundesom, en eindigden op de blindedarm ontsteking van de broer van de leraar waar we toen zaten. ;P


    Opgeven is geen optie.

    BlueElephant schreef:
    Wat een kutschool.
    Hoe verlopen de lessen over WO2 ?


    W02 is opeens om je rot te lachen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Maar als die mensen het nooit gaan zeggen, kan jouw klas niet inzien dat die mensen hartstikke aardig zijn. Hetzelfde met homo's etc. Je ziet pas in hoe aardig ze kunnen zijn, als ze het bekennen.

    Mijn klas is hartstikke druk en agressief, maar ik hou me er buiten


    Today will be Girl's Day party with you~

    KingJonghyun schreef:
    Maar als die mensen het nooit gaan zeggen, kan jouw klas niet inzien dat die mensen hartstikke aardig zijn. Hetzelfde met homo's etc. Je ziet pas in hoe aardig ze kunnen zijn, als ze het bekennen.

    Mijn klas is hartstikke druk en agressief, maar ik hou me er buiten



    Dat is dan toch niet mijn probleem?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Emollient schreef:
    (...)


    Dat is dan toch niet mijn probleem?
    Zo bedoel ik het niet, sorry als het zo overkomt.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Emollient schreef:
    (...)

    W02 is opeens om je rot te lachen.

    Man? Dat is echt... Kansloos.


    effort never betrays you

    Emollient schreef:
    (...)

    W02 is opeens om je rot te lachen.

    Lachen...?Aparte woordkeuze.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    KingJonghyun schreef:
    (...)Zo bedoel ik het niet, sorry als het zo overkomt.


    Zo lukt dat niet met onze klas. Mijn vrienden hebben joden in hun straat, en daar schieten ze ook niet mee op.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    We zijn nu sommige toch vrij kinderachtig én zijn nogal luid. Voor de rest zijn wij een redelijk deftige klas. Nu eignelijk niet vinden de leerkrachten omdat wij teveel praten.

    De jongens zitten zich telkens voor elkaar uit te sloven, de meiden lijden er onder.
    We zitten dus altijd gesplitst. Ik vind mijn klas best wel stom.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    De slechtste eigenschap van mijn klas is denk ik dat ze de leerkrachten irriteren? Maar verder valt het heel goed mee, dit jaar. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    GayShark schreef:
    In mijn klas zitten 3 jongens en één meisje die de hele sfeer in onze klas verpesten...
    1 jongen is autistisch, maar wil zich niet aanpassen, schreeuwt er altijd doorheen en als je er wat van zegt dan gaat hij slaan. Daarna loopt hij naar de leraar toe, zegt jankend dat je hem zomaar begon te slaan en dan krijg jij straf... -.-'
    Een anders jongen schreeuwt er ook altijd doorheen en mag onze klas gewoon niet, scheld iedereen in onze klas uit. De laatste jongen is zijn meeloper.
    Dat meisje is eigenlijk een beetje zielig. Roddelt achter onze rug om over ons en is grootste vrienden met jongen 2 en 3...

    Maar de rest van mijn klas kan het eigenlijk heel goed met elkaar vinden en is gewoon heel gezellig


    Als hij autistisch is kan hij er niet echt iets aan doen. ^^ Dan moet hij begeleiding krijgen om woedeaanvallen en zo te beheersen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.