• Mijn klas. Bíjna iedereen heeft tenminste een afkeer tegen joden. Er zijn in onze school zeker een paar joden, die het geheimhouden omdat ze bang zijn dat onze klas hun gaan pesten. Ik schaam me ervoor.
    Wat is de slechtste eigenschap van jouw klas?

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

In onze klas zit een Turkse jongen, en alle andere jongens - ook Marrokaanse - schelden hem voor alles en nogwat uit. Echt sneu.

Wear a necklace of rope, side by side with me

Uhm.............. slechtste eigenschap? Ze zijn heel grappig, maar soms wel een klein beetje kinderachtig, maar dat is eigenlijk ook wel gezellig xD

Happy Birthday my Potter!

Laatst moesten er een paar mensen huilen in de klas(ik ook) en toen gingen de jongens het na done. Wij hebbn best een leuke las op de jognesn na, die zijn zo irritant en doen zo overdreven

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Wij zijn denk ik te druk, staan niet open voor andermans meningen, zijn standaard en maken moslims belachelijk.
    Ik haat mijn klas en schaam me dood voor zze :$

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

Wij babbelen echt bij elke les! Maar 2 leerkrachten kunnen ons de baas! En er is een kliekje dat echt bij elkaar klit, en dan heb je nog een paar mensen die bijna geen vrienden in de klas hebben

[ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 16:49 ]

Ex astris, sciencia

Ze zijn echt ziekelijk kinderachtig, dom en bijdehand. :/

"Stay beautiful. Keep it ugly."

Mijn klas is in groepen verdeeld, en dat stoort me soms wel eens.

Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

Dat we bijna niets doen. We letten wel op in de les en huiswerk wordt ook wel gemaakt (we hebben namelijk zelfstandige werkuren waarvan we een bepaald aantal uren moeten maken over het hele jaar). Dat is alleen genoeg om huiswerk te maken, maar niet om te leren, haha.
    En we hebben heel veel zittenblijvers en die redden het allemaal makkelijk, maar iedereen van 3havo (zit in 4havo) die doet het niet zo goed. Ik kom ook uit 3havo, maar sta gelukkig overal een 7 voor, behalve wiskunde. Vooral Nederlands, wiskunde en natuurkunde zijn een ramp, haha.

Ik vind jouw klas wel ziek. Dat kan toch gewoon niet ;o

To live would be an awfully big adventure

We zijn behoorlijk gestoort, druk, en leraren mogen ons niet zo, ik vraag me af waarom (cat)

In mijn klas word alleen maar aan vriendjespolitiek gedaan, en je word verafschuwd als je dik bent. En ze vinden je gauw een aansteller. En er is een enorme afkeer tegen Moslims, maar met dat laatste heb ik totaal geen probleem.

Saffier schreef:
    In mijn klas word alleen maar aan vriendjespolitiek gedaan, en je word verafschuwd als je dik bent. En ze vinden je gauw een aansteller. En er is een enorme afkeer tegen Moslims, maar met dat laatste heb ik totaal geen probleem.

Dus je wil zeggen, dat jijzelf ook een afkeer tegen moslims hebt?

Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

mn klas is nogal in groepjes verdeeld

walking get's too boring, when you learn how to fly..

Saffier schreef:

áhum? :x

walking get's too boring, when you learn how to fly..

Bij ons haten ze negers of maar getinte mensen, We zaten vandaag een interview te kijken op school kwam er een neger in voor hoor je die klas echt zo; die kut negers weer, ga terug naar je eigen land enzo. Dat is wel zielig voor die mensen :S

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

In mijn klas zitten een heleboel mensen waarvan ik me afvraag hoe ze in godsnaam op de HAVO zijn gekomen :Y) Zo'n meisje zei serieus dat de Sahara in de Noordpool lag, en ze wist ook niet wie er in het Witte Huis woonde (': Dat vind ik een slechte 'eigenschap', dat je dat niet weet :'D

[ bericht aangepast op 23 feb 2011 - 18:37 ]

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.