• Hoi (:

    Ik ga deze maandag naar het concert van Maroon 5, en ik heb geen flauw idee hoe laat ik er moet zijn...
    De aanvang is 20.00 uur en het is ongeveer één, anderhalf uur rijden. Ik ben echt nog nooit naar een concert geweest en ik weet gewoon niet hoe laat ik er moet zijn voor een béétje een goed plekje. Nadeel: Ik moet tot kwart over 3 naar school.. (niet moet, maar MOET)
    Hulp?? Hoe laat zouden jullie gaan?

    Xx Mariëlle

    O ja, het is in de Heineken Music Hall (groot!)
    Het meeste publiek is waarschijnlijk wel echte fans, ze zijn 3 jaar niet geweest, dus als fan zou ik dan echt gaan.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2011 - 14:22 ]


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Sowieso een halfuur van te voren als je een fatsoenlijke plek wilt. =)


    ars moriendi

    Ligt eraan waar ze het geven. En wat het publiek is. Als je een beetje van proppen houdt kan je best vooraan komen te staan :3


    SLOAN.

    Stekelenburg schreef:
    Sowieso een halfuur van te voren als je een fatsoenlijke plek wilt. =)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Zacksass schreef:
    Ligt eraan waar ze het geven. En wat het publiek is. Als je een beetje van proppen houdt kan je best vooraan komen te staan :3


    Whaha, ons erdoorheen wurmen gaat wel lukken, wij hebben kluisjes-ervaring (:


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Wat Zacksass zegt :3
    2 vriendinnen van me hebben een prijsvraag gewonnen en worden opgehaald in een limo, mogen gratis naar het concert en hebben een meet & greet met Maroon 5 :3


    dream, dare, fly!

    Stekelenburg schreef:
    Sowieso een halfuur van te voren als je een fatsoenlijke plek wilt. =)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Roadie schreef:
    Wat Zacksass zegt :3
    2 vriendinnen van me hebben een prijsvraag gewonnen en worden opgehaald in een limo, mogen gratis naar het concert en hebben een meet & greet met Maroon 5 :3

    dat wil ik ook ;$


    They fell in love, didn't they?

    Roadie schreef:
    Wat Zacksass zegt :3
    2 vriendinnen van me hebben een prijsvraag gewonnen en worden opgehaald in een limo, mogen gratis naar het concert en hebben een meet & greet met Maroon 5 :3

    Jaloers.. XD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.