• Mijn klas. Bíjna iedereen heeft tenminste een afkeer tegen joden. Er zijn in onze school zeker een paar joden, die het geheimhouden omdat ze bang zijn dat onze klas hun gaan pesten. Ik schaam me ervoor.
    Wat is de slechtste eigenschap van jouw klas?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mijn klas is gewoon kut er zitten echt een aantal kut mensen in, mensen waarin ik me vreselijk heb vergist.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij ons scheldt iedereen met kanker. Op twee mensen na of zo.
    En ze zijn bij ons ook nogal tegen Joodse mensen.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 22:03 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    we houden zoveel van elkaar, en spelen zo op elkaar in, dat 4WKDc een nachtmerrieklas is voor leraren die géén interessant vak hebben! *kuch* wiskunde! nederlands! frans! *kuch*


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Schelden, vloeken, schreeuwen, druk, met dingen gooien.


    hey kijk ik weet niks!

    Dat is stom :C

    bij onze klas is het ook dat ze je niet echt waarderen om wie je bent, heel vervelend :c


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Mijn klas bestaat eigenlijk uit verschillende groepjes die toevallig in hetzelfde klaslokaal zitten. Ik heb een hekel aan ze allemaal behalve mijn eigen clubje. De slechtste eigenschap van die anderen is waarschijnlijk dat ze zo overdreven doen, puur om 'indruk' te maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Natuurkunde. Niemand kan het zeg maar xD
    We hebben ook zo'n natie jongentje in de klas.
    Zeg dat je hem een tik geeft en hij houd zijn bek xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ze schelden met tering of kanker. En dat vind ik moeilijk. Ik heb er al veel ruzie's, en naja, gevechten over gehad. Ik vind echt niet dat ze met kanker moeten schelden. Als ik dat hoor bij iemand word ik echt gevaarlijk hoor. Onze klas is echt IRRITANT dus.


    We accept the love we think we deserve.

    Wij zijn te druk, maar ik weet niet of dat erg is?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik zit op een Joods-Christelijke school, dus antisemitisch zijn wij zeker niet. Het enige wat ik zou kunnen verzinnen is dat wij wel ontzettend druk zijn xd.


    I am an idiot, I move.

    Bij ons in de klas heeft iedereen een afkeer voor moslims - mijn afdeling is nogal rijk & kak. Ook doen we vrij weinig omdat we het toch wel kunnen. De typische rijkeluiskindjes eigenlijk.


    It's time to be happy again.

    Fitch schreef:
    Bij ons in de klas heeft iedereen een afkeer voor moslims - mijn afdeling is nogal rijk & kak. Ook doen we vrij weinig omdat we het toch wel kunnen. De typische rijkeluiskindjes eigenlijk.


    Ben jij er ook één? (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    O ja, en onze klas is tegen homo's :C
    nouja, de meeste jongens..


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Mijn klas is eigenlijk wel oke. :Y)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    onze klas kán te hyper zijn, en we hebben best wel veel 'vriendengroepjes' onder de meiden,
    de jongens zijn eigenlijk gew één grote vriendegroep :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.