• Mijn klas. Bíjna iedereen heeft tenminste een afkeer tegen joden. Er zijn in onze school zeker een paar joden, die het geheimhouden omdat ze bang zijn dat onze klas hun gaan pesten. Ik schaam me ervoor.
    Wat is de slechtste eigenschap van jouw klas?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik kan eigenlijk zo niks bedenken, ik vind mijn klas wel tof. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Uhh, onze klas is een meidenklas en hebben een afkeer tegen jongens die over meisjes praten alsof het een ding of bezit is.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat we te rustig zijn -ik ben de enige uitzondering-
    Én sommigen zijn gemeen, maar daar hoor ik ook bij x)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:03 ]


    Me so good.

    Wij zijn te druk


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ehm... *denkt diep na* Wacht even, hoor... Ik vertel je het zo... Ehm... Tja... Hmm...

    Oké, mijn klas is niet zo héél slecht...


    Our perspective only changes when we change our position.

    failerd schreef:
    Uhh, onze klas is een meidenklas en hebben een afkeer tegen jongens die over meisjes praten alsof het een ding of bezit is.


    Wat is daar slecht aan? (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dat ze de eerste les al over een leraar oordelen en dat daarna niet meer bijstellen. Een docente bijvoorbeeld is inmiddels best oké, maar de eerste les was slecht dus heeft zij het nu heel moeilijk met ons.

    Maar dat in jouw klas is wel erger. Dat is gewoon discriminatie. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Man dat is echt erg.
    Bij ons is het in om Joden als scheldwoord te gebruiken en sommige gebruiken AIDS of hiv als scheldwoord(niet mijn klas maar mijn school).
    Mijn klas is alleen maar een beetje druk en af en toe puberaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hoezo hebben ze een hekel aan Joden dan. Dat slaat toch ook nergens op?

    Mijn klas is heel druk, en kan niet tegen kritiek en gaat altijd in discussie...
    Maar het zijn eigenlijk maar een paar mensen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dat we te luidruchtig zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Uhm, onze klas praat over iedereen, en ze doen ook voornamelijk heel rot tegen mij. :C


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oh das kei erg ;o
    Wel elke keer als er bij iemand van mijn klas iets belachelijks gebeurd, dan blijven die je wel een jaar langer plagen met dat geval --'

    x


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Dat we zoveel gamers hebben.

    Nee ik weet het niet, wij kunnen allemaal best goed met elkaar optrekken en daarom voel ik me zo veilig in deze klas.
    Gezien ik vroeger was gepest =3


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Emollient schreef:
    (...)

    Wat is daar slecht aan? (krul)


    nou als jongens praten alsof meisjes een "ding" zijn vind ik dat persoonlijk nogal respectloos.


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik denk dat het makkelijker is als ik de positieve dingen opnoem:
    (das beetje makkelijker)
    -we krijgen bijna geen huiswerk
    -we hebben nooit toets of lessen (das eigenlijk een nadeel,ik ken de maaltafels niet van buiten!!!)
    jah, ik zit dus op een freinetschool.
    heeft voordelen,
    maar die kan je wel op een handje tellen!