• ik ga geen uitleg geven, want de titel zegt genoeg, hè.

    Al ben ik nu wel bang dat het met iemand die ik sinds kort via hyves ken is gebeurd.

    Wie heeft er al eens met zelfmoord te maken gehad?

    je kunt ook evt je verhaal kwijt hier

    gr Misserrin

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 19:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 feb 2011 - 19:18 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Een goede vriendin van me... 2 weken geleden.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Funeral schreef:
    Een goede vriendin van me... 2 weken geleden.

    Das erg ;[ sterkte!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Leprechaun schreef:
    (...)Ooooh :'D Naja, ik had het dus over een man die gescheiden was en toen zijn tweeling had ontvoerd en een stuk met ze heeft gereisd en zichzelf uiteindelijk in Italië voor een trein heeft gegooid en de tweeling is vermist :Y)

    Jemig, heftige shit :/


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn mening over met mensen die zeggen; ik ga zelfmoord plegen..

    Aandacht Vragerij..
    Heb 5 keer gehad van mensen die zeiden "Ik ga zelfmoord plegen" of "Hij zei dat tie zelfmoord ging plegen."
    Hmm.. Ze leven allemaal nog ;D

    Mja, sommige menen et wel. Dat weet ik. Maar dr zijn zat mensen die er ook gwn aandacht mee willen..

    & dit is mijn mening (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Echt hé, een vriendin van mij zei is: Ik ga zelfmoord plegen.
    Dus de volgende dag ik zo, wat was er gister nou aan de hand?
    Zei zo: He helemaal niks het gaat goed jonge.
    Like; wtf?


    hey kijk ik weet niks!

    Incognito schreef:
    Mijn mening over met mensen die zeggen; ik ga zelfmoord plegen..

    Aandacht Vragerij..
    Heb 5 keer gehad van mensen die zeiden "Ik ga zelfmoord plegen" of "Hij zei dat tie zelfmoord ging plegen."
    Hmm.. Ze leven allemaal nog ;D

    Mja, sommige menen et wel. Dat weet ik. Maar dr zijn zat mensen die er ook gwn aandacht mee willen..

    & dit is mijn mening (:


    Een vriendin van me had ruzie, ze zei: 'Ik wil dood.' die middag was ze dood. Dus er zijn zeker wel mensen die het menen. : )


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Me ex waarmee het gisteren uit mee is.
    Die zegt nu van: Wat heeft mijn leven nog voor zin zonder jou?
    Hij zei tegen een vriend van mij: Ik ga mezelf helemaal naar de klote zuipen, en ik stop pas als ze door heeft dat ze van me houdt.
    Dat kwam best hard aan voor me, ik weet dat hij het waarschijnlijk toch niet doet.
    Maar ik ben er toch wel bang voor.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Funeral schreef:
    (...)

    Een vriendin van me had ruzie, ze zei: 'Ik wil dood.' die middag was ze dood. Dus er zijn zeker wel mensen die het menen. : )


    Jah ik weet dat er zat mensen zijn die et menen dat zei ik er ook bij (:

    MAar ook zat mensen die et niet menen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zelf vroeger (1 jaar geleden )veel zelfmoordgedachten gehad , maar nooit verder dan dat. Ik wist dat ik mijn vrienden en familie ermee zou pijn doen en verdrietig maken. Ook mijn vriendin heeft zelfmoord gedachten gehad , maar is ook zoals bij mij door steun van vriendinnen uit de put geraakt.
    En ik vind het dom en gemeen als iemand voor de lol of voor aandacht tegen je zegt ik ga zelfmoord plegen want ik heb het al eens gehad dat een vriendin die ver weg woont dat zei en ik begon te flippen daarna durfde ze nog gewoon te zeggen van "ja tis een grap" , maar er zijn inderdaad sommige mensen die het menen


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Incognito schreef:
    (...)

    Jah ik weet dat er zat mensen zijn die et menen dat zei ik er ook bij (:

    MAar ook zat mensen die et niet menen..


    Meestal de mensen die het zeggen: "ik ga zelfmoord plegen" of whatever, die doen het niet. en mensen die er niets over zeggen, maar toch niet lekker in hun vel zitten, plegen zelfmoord

    ik heb ook wel wat mee gemaakt van mensen die zelfmoord plegen.

    Captivity schreef:
    (...)

    Meestal de mensen die het zeggen: "ik ga zelfmoord plegen" of whatever, die doen het niet. en mensen die er niets over zeggen, maar toch niet lekker in hun vel zitten, plegen zelfmoord


    Uhu, Oké je hebt ook van die gasten die et zeggen en et echt menen.. Ze hopen alleen dat ze dan worden tegen gehouden en merken van "Eey, ik ben niet alleen" ofzo.. ik praat beetje onzin..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nope, ik niet, hoop dat ook nooit mee te maken,. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    TheBoss schreef:
    (...)
    + Vandaag was er iemand voor de trein gesprongen. Kan ik overigens weinig sympathie voor opbrengen.

    Idd, pleeg dan zelfmoord dmv drugs ofzo. Want als je voor de trein springt maak je niet alleen een eind aan je leven, maar traumatiseer je ook nog die mensen in de trein.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik haat deze wereld ik wil weg


    iemand kleineren online is ook pesten!!!