• We weten allemaal dat Titanic super bekend is, maar laatst vond ik een trailer van deel 2 van de Titanic. Jack zou weer 'levend' zijn of zo. Maar in winkels vind ik deze film niet en hij schijnt toch al lang uit te zijn? Iemand enig idee?

    Nog nooit van gehoord. Ö
    Volgens mij zou het het gewone verhaal gewoon verneuken.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik hoorde het laatst ook! Maar ik denk dat dat het verhaal zou verkrachten.

    Nee, hij is nooit uitgebracht ;) En die trailer is zeg maar allemaal aan elkaar geplakte stukjes. :P Ik heb het tijden terug allemaal nagezocht omdat ik hetzelfde dacht als jij. Maar die film bestaat niet. Die trailer is gemaakt door titanic fans, plus de filmposter. Wel jammer, want het leek me een goede film XD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Die trailer is volgens mij fan-made, want de makers hadden een tijd geleden bevestigd dat het een roddel is. -volgens mij-


    Hope goes lost but never dies.

    Ik wist niet eens dat er een 2de deel ervan was. :8

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 20:22 ]

    Ahaha, dat is toch sneu. Ik vond de Titanic zelf al een een drama, er gebeurde geen flikker tot het einde. Iedereen zei dat hij moest janken maar mijn vriendin en ik zaten allebei met WTF.

    Kan me niet voorstellen dat er ooit een nummer twee is gemaakt (: Aangezien het waargebeurde verhaal ook geen 'vervolg' heeft gekregen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb er ook nog nooit van gehoord? Heb je een link van die trailer?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ah, jammer. Ik vond die trailer echt goed, ik wou hem echt zien. Ik kreeg er kippenvel van. Weet je zeker dat het aan elkaar geplakt is? Je zou het niet zeggen.

    Die heb ik ook eens gezien, maar dat is niet echt :'D. Dat hebben een paar mensen gewoon bij elkaar geplakt en toen gedaan alsof het een echte film was (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Titanic II is a 2010 direct-to-DVD disaster film written, directed by, and starring Shane Van Dyke and distributed by The Asylum.[1] The film is not a sequel to the 1997 film by James Cameron, although movie website Dread Central has suggested the film may be a mockbuster of it.[2] It was released Direct-to-TV in Australia on August 7, 2010. It premiered on SyFy on Sky Digital in the UK and Ireland on August 9, 2010. It was released on August 24, 2010, in the United States to negative reception among critics and the public.

    Zo sprak Wikipedia. :'D Dus ik denk niet dat Jack nog zal leven :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Billusion schreef:
    Ik wist niet eens dat er een 2de deel ervan was. :8


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Nog niks van gehoord, maar het lijkt me zo sneu.

    MICKEY schreef:
    Ik hoorde het laatst ook! Maar ik denk dat dat het verhaal zou verkrachten.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Obliviate schreef:
    Nog niks van gehoord, maar het lijkt me zo sneu.

    Ja, Jack schijnt in een ijsblok te zijn ingevroren en is nog steeds even oud en als 'ie dan wakker is of wordt dan zoekt die Rose maar zij schijnt dood te zijn en hij word daardoor helemaal gek en wild het niet geloven.