• ik ga geen uitleg geven, want de titel zegt genoeg, hè.

    Al ben ik nu wel bang dat het met iemand die ik sinds kort via hyves ken is gebeurd.

    Wie heeft er al eens met zelfmoord te maken gehad?

    je kunt ook evt je verhaal kwijt hier

    gr Misserrin

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 19:20 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 feb 2011 - 19:18 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Ik ben er gister achter gekomen dat de moeder van een klagenootje afgelopen juli zelfmoord heeft gepleegd. Zo zielig voor d'r =\


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Leprechaun schreef:
    Ik ben er gister achter gekomen dat de moeder van een klagenootje afgelopen juli zelfmoord heeft gepleegd. Zo zielig voor d'r =\


    wat erg


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    FlamesBegin schreef:
    (...)
    eigelijk moet je het tegen me vriendin zegen xD maar die zit nie op Q maar toen ze het zei kreeg ik bijna tranen in me ogen en toen hadden we ook een belangrijke duits rep. ahhh arme meisie


    gerum


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Leprechaun schreef:
    (...)Je hebt het zeker over de vader van die vermiste tweeling?

    Niet dat ik weet?
    Weet wel dat we er fucking veel vertraging door opliepen :/. Dan heb ik zoiets van: Als je zo nodig dood wil, zorg er dan op z'n minst voor dat je tientallen anderen er niet in betrekt, mensen die gewoon terug van hun school of werk komen.


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    (...)
    Niet dat ik weet?
    Weet wel dat we er fucking veel vertraging door opliepen :/. Dan heb ik zoiets van: Als je zo nodig dood wil, zorg er dan op z'n minst voor dat je tientallen anderen er niet in betrekt, mensen die gewoon terug van hun school of werk komen.


    Dat had ik vorige week woensdag. Ik was een uur en een kwartier te laat, meer dan de helft van mijn werkgroep gemist doordat ik helemaal via gouda moest ;x


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Een hele goede vriend van me heeft 't gedaan en ik snap hem nu wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik kan begrijpen waarom waarom mensen zelfmoord plegen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Courtesan schreef:
    (...)

    Dat had ik vorige week woensdag. Ik was een uur en een kwartier te laat, meer dan de helft van mijn werkgroep gemist doordat ik helemaal via gouda moest ;x

    that sucks:S


    Shoganai i ne~

    Haha ik weet er niet veel over,
    Ik heb wel een vriend in Finland die nogal vaak depressief is
    maar als ze zeggen dat ze zelfmoord gaan plegen gebeurt er vaak niks
    als ze niks zeggen komt het ineens..
    Heel vreemd xd


    Never give up on the things that make you smile.

    Extreme schreef:
    Haha ik weet er niet veel over,
    Ik heb wel een vriend in Finland die nogal vaak depressief is
    maar als ze zeggen dat ze zelfmoord gaan plegen gebeurt er vaak niks
    als ze niks zeggen komt het ineens..
    Heel vreemd xd



    ja dat is meestal zo


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    TheBoss schreef:
    (...)
    Niet dat ik weet?
    Weet wel dat we er fucking veel vertraging door opliepen :/. Dan heb ik zoiets van: Als je zo nodig dood wil, zorg er dan op z'n minst voor dat je tientallen anderen er niet in betrekt, mensen die gewoon terug van hun school of werk komen.
    Ooooh :'D Naja, ik had het dus over een man die gescheiden was en toen zijn tweeling had ontvoerd en een stuk met ze heeft gereisd en zichzelf uiteindelijk in Italië voor een trein heeft gegooid en de tweeling is vermist :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Zelf nog niet meegemaakt, maar wel een vriendin van me tegengehouden voordat ze haar polsen doorsneed. Dat nooit meer..


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Mijn oom heeft zelfmoord gepleegd toen ik 9 was. Ik zat daarna zo erg in de put dat ik toen ik 11 was zelf zelfmoord wilde plegen. Uiteindelijk dacht ik aan mijn familie en hun verdriet en daarom leef ik nu nog.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hysterical schreef:
    Zelf nog niet meegemaakt, maar wel een vriendin van me tegengehouden voordat ze haar polsen doorsneed. Dat nooit meer..


    jezus doet me denken aan iets dat op me werk is gebeurd een tijdje terug


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Tricia schreef:
    Mijn oom heeft zelfmoord gepleegd toen ik 9 was. Ik zat daarna zo erg in de put dat ik toen ik 11 was zelf zelfmoord wilde plegen. Uiteindelijk dacht ik aan mijn familie en hun verdriet en daarom leef ik nu nog.


    das mooi

    ja dat hakt er goed in


    iemand kleineren online is ook pesten!!!