• ik ga geen uitleg geven, want de titel zegt genoeg, hè.

Al ben ik nu wel bang dat het met iemand die ik sinds kort via hyves ken is gebeurd.

Wie heeft er al eens met zelfmoord te maken gehad?

je kunt ook evt je verhaal kwijt hier

gr Misserrin

[ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 19:20 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 11 feb 2011 - 19:18 ]

iemand kleineren online is ook pesten!!!

Ik al 3 keer, en nog maar 9 dagen geleden een hele goeien vriendin van me.

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

ssgtcookie schreef:
    (...)
    bedank wikipedia ;)

Oke lol.

No growth of the heart is ever a waste

Wie heeft er al eens met zelfmoord te maken gehad?

Ehm, ik ben een keer bijna dood geweest hierdoor, en een vriend van me is het nà 1 keer eerder proberen gelukt zichzelf te doden, vorig jaar.

als mensen zo depressief zijn dat ze zelfmoord willen plegen, dan moet je ze dat gunnen.

I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

Ik niet.

I live for the applause, you will die for it.

Laime schreef:
    Ik al 3 keer, en nog maar 9 dagen geleden een hele goeien vriendin van me.

jezus wat erg gecondoleerd

gr x Misserrin

Nazgul schreef:
    Hè?

Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

er zijn ook mensen die de rotzooi moeten opruimen, lijkt me ook niet prettig :\

Hallo, ik ben nieuw :)

Mijn oom heeft zelfmoord gepleegd maar toen was ik 1 dus ik ken hem niet.

What is youre favo scary movie?

sorry for saying, maar ik denk niet dat mensen zo een verhalen zomaar op internet gaan gooien, maar toch leuk idee voor de mensen die dat wel willen.

on-topic: ja ik heb er al mee te maken gehad, meerdere keren zelfs en nee daar wil ik niet over praten.

Change, the only good thing in this world.

ssgtcookie schreef:
    er zijn ook mensen die de rotzooi moeten opruimen, lijkt me ook niet prettig :\

Als er iemand voor de trein is gesprongen, is de conducteur de eerste die moet gaan kijken, want de machinist en de passagiers mogen er niet uit ;x En er moet 80% van het lichaam terug gevonden worden voordat het terrein vrijgegeven mag worden. Kind of morbid.

If you don't stand for something, you'll fall for anything.

1 vriendin van mij,maar daar wil ik niet over praten.

oke is goed

ik zit nu ik behoorlijk in de put en praat met mensen erover maar helpt niet echt een viendin en ik heb vaak ruzie laaste tijd en wort gepest op werk en een andere vriendin en ik zijn als vijanden uit elkaar gegaan we kregen ruzie en sinds dien niet meer mee gepraat

Laatst ik ging zo naar het Theater daarna met de Metro (Dat ondergaande gebeuren) terug. Er was zo'n dronken man en die viel op de roltrap hij stond op kwam die naar de trap toe waar ik opstond valt ie nog 1x bleehh.. Hoe Goor!

Firm believer of all that is magic

MyEye schreef:
    Laatst ik ging zo naar het Theater daarna met de Metro (Dat ondergaande gebeuren) terug. Er was zo'n dronken man en die viel op de roltrap hij stond op kwam die naar de trap toe waar ik opstond valt ie nog 1x bleehh.. Hoe Goor!

kwam ie tussen de roltrap te zitten of tussen de metro? wat erg dat je dat moest zien