• Iets zoals de Titanic, alleen niet zo hard zinkend. Mijn ouders hebben me gevraagd het plafond in de keuken de wassen, maar aangezien ze allebei rokers zijn, is het enorm goor.
    Nog iemand zulke leuke klusjes in de vakantie?
    (baby)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik moet elke dag klusjes doen. Stofzuigen, dweilen, afnemen, boodschappen doen, wc's & badkamer schoonmaken, kamer opruimen etc.


    Destroy what destroys you.

    Ik doe niet zoveel in het huishouden behalve stofzuigen en soms koken, maar misschien moet ik wel werken tot mijn 80ste als ze die AOW leeftijd blijven verhogen. Dus ik doe het rustig aan nu dat nog kan.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 16:01 ]


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    OHMYJOSH schreef:
    Ik moet elke dag klusjes doen. Stofzuigen, dweilen, afnemen, boodschappen doen, wc's & badkamer schoonmaken, kamer opruimen etc.

    Ik ook, maar het plafond is vrij groot. De rest zijn allemaal kleine klusjes bij elkaar, this one's huge..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik moet morgen heel mijn kamer overhoop gaan gooien :'] Alles dat weg kan weggooien, schoonmaken en zo voorts. Ik haat dat zo erg. Mijn ma is dan helemaal gestrest :l


    Caution first, always.

    Gary schreef:
    Ik moet morgen heel mijn kamer overhoop gaan gooien :'] Alles dat weg kan weggooien, schoonmaken en zo voorts. Ik haat dat zo erg. Mijn ma is dan helemaal gestrest :l

    Dat heb ik ook gedaan en ik heb een stuk of 10 Curver-boxen afval weggegooid :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Damn that suck's, ik moet eerlijk gezegd bijna niets doen.. Alleen mijn kamer netjes houden


    All I have in life, is my imagniation.

    Immagine schreef:
    Damn that suck's, ik moet eerlijk gezegd bijna niets doen.. Alleen mijn kamer netjes houden


    Only those who listen can hear