• Vanaaf is het schoolfeest, ik heb de 87 uur lessen overleefd! Ik heb dé outfit met een enorme waarde, zonder iets nieuw te kopen! Gewoon mijn klerenkast doorzocht! Ik ga zometeen krulspelden -ja écht- in mn haar proppen, m,n nagels lakken etc!
    Ik heb er helenmaal zin in! Ik heb al mijn vriendinnen zo gek gekregen dat ze mee gaan.

    Nadeel: Dat "kutwijf" dat roept ze altijd tegen iedereen zal dr ook wel zijn en opmerkingen gaan maken over mijn jurk ofzeuw, naja she can suck my freakin' balls! Ik ben mooi zoals ik ben en heb geen fake vrienden nodig om me te verdedigen!


    Ik heb er helemaal zin in! Maar nu waar dit topic om gaat:
    Wat voor leuks hebben jullie meegemaakt/mee gaan maken?

    Nee, ik wil geen reacties van "Mijn leven is kut" want we gaan niet zielig doen! Van mijn part zeg je dat je een nieuwe badeend voor je verzameling hebt die je heel mooi vindt 8D

    Het hele t en dt gedie LUKT -Trotsheid-

    Ik heb morgen verlof omdat mijn opa jarig is :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ga binnenkort uit, voor het eerst eigenlijk. Het is een wonder dat ik dat voor elkaar kreeg met mijn ouders. Ben namelijk nog 15! Heb er zo'n zin in.
    En mijn vans worden binnekort bezorgd!
    Veel plezier vanavond!(dance)


    Don't dream your life, but live your dream!

    uhh, ik vind het leuk dat het morgen laatste schooldag is? D:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ik ga morgen helpen met de open dagen bij ons op school, dat is vet gezellig. : D
    veel plezier op je schoolfeest!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 16:36 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik ga morgen met mijn beste vriendinnen logeren, en we gaan echt vanalles doen, zo'n onwijze zin in (:
    Veel plezier!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Klinkt inderdaad erg leuk (:

    Ik heb volgende week SPO, waardoor ik iedere dag de eerste 2 uur vrij heb
    :9~


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik doete zaterdag naar school gaan want het is opendag en dan willen ze dat we gaan rondleiden
    BTW veel plezier

    Ik was dinsdag avond bij me liefie.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik had de hele week 4 uur dus laat beginnen vroeg uit i.v.m tentamens en ben morgen vrij.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Veel plezier. C':


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik gaa een lange tijd niks leuk doen :/

    ik gaa schaatsen met school:9~!!! ik ben er zoo slecht in,dat maakt het zoo leuk:Y)al moest ik wel 12 euro bij mijn ouders zeuren voor de entree en bus en 5 euro voor schaatsen, 5 euro betaal ik zelf en ouders 12 anders moest ik alles zelf betalen T-T
    En ik de voorjaars vakantsie gaan we naar een vakantie huisje:9~ met bubbel bad, zwembad,zonnebank,sauna:9~ . Zit allemaal in het huisje behalve de zwembad en het is in Limburg (nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volgende week zaterdag start mijn vakantie en dan ga ik eten met mijn ouders, broer en vriend. En kan ik een hele week lekker genieten van mijn vriend : D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb gister Flash ingeleverd.

    Hoi, m'n leven is kut. Het bestaat alleen uit school, school en nog es school (Y)
    Ja, die emoticon was sarcastisch.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 16:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Woee, gaaf. Veel plezier ;D
    Ik heb 9 februari schoolfeest x]

    Ik verlang naar vakantie (nerd)

    Ik heb een 5 voor Wiskunde, en nu ben ik kei blij. En een 7.3 voor Economie, dus daar ben ik al helemaal blij mee. En morgen hoef ik maar van 12.20 tot 13;50 naar school. En op het moment ben ik gewoon vrolijk, gewoon zonder reden, haha (:

    Btw, have fun tonight!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 16:45 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.