• Heeft iemand een idee hoe het kan komen

    http://tinypic.com/r/2cx9qpf/7

    FF uitleg, ik weet dat ik mijn account langer dan een week heb, bij over Nywmhen staat dit ook maar bij mijn account niet, terwijl het duidelijk het zelfde account is...

    Wat is er nou precies mis?


    Your make-up is terrible

    dat heb ik ook :O


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Het dagen lid? Dat komt omdat het per online uren geteld wordt. Zoiets dacht ik in ieder geval.

    Weetje, vergeet het maar, ik snap niet wat het probleem precies is ='D

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 12:53 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Okay, ik heb het even herlezen. De ingekleurde vakjes, dat zijn degenen die je bereikt hebt. De niet ingekleurde vakjes degenen die niet bereikt zijn :Y)

    En de niveaus doen sowieso vrij lang er over om zichzelf te updaten. Gezien met de crash, kan dat het probleem zijn.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 12:56 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Soms doen die niveau-dingen inderdaad een beetje raar, dat heb ik ook wel eens gehad. Maar tot nu toe is het bij mij altijd vanzelf weer goed gekomen, en de aantallen die er staan kloppen volgens mij wel altijd. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heb ik ook wel eens gehad, alleen dan bij een ander, geloof ik, naja, in ieder geval, alles is inmiddels weer goed (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ze lopen ook wel een beetje achter soms. Maar dat zal het bij jou wel niet zijn aangezien je pas 22 forumberichten etc. hebt.


    Hope goes lost but never dies.