• Ik heb echt een kutstem. Ik heb namelijk een hele harde stem, zo hard dat het lijkt alsof, als ik praat, continu om aandacht vraag. Vraag het maar aan mensen die mij echt hebben horen praten, die hebben het vast ook wel gehoord. En serieus omg, het lijkt echt alsof ik continu aandacht tekort kom als ik praat.
    Is er nog iemand met zo'n stem? ;d

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 17:33 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb wel een hele harde stem en ja ik heb af en toe hetzelfde probleem als jij haha :P


    Life is hard and then we die

    Ja. Ik klink als een peuter die om een lolly vraagt, zo'n hoge stem heb ik, echt whatthefack.


    We love because he loved us first - John 4:19

    Mijn stem is te laag. Ik zing lager dan de jongens die tenor [hoge mannenstem] zingen :x maar ik leef ermee, je kunt er niets aan veranderen, volgens mij.


    Destroy what destroys you.

    Als je juist heel zacht praat moet je telkens herhalen wat je hebt gezegd of mensen knikken gewoon en weten dan helemaal niet wat je hebt verteld. Ik zou juist blij zijn met jouw harde stem!
    Ruilen? xd


    “Love is a contradiction.”

    Mijn stem is stom!
    Het is zo laag:'(


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik ben gewoon echt.. een lelijke stem. Echt lelijk gewoon.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    OHMYJOSH schreef:
    Mijn stem is te laag. Ik zing lager dan de jongens die tenor [hoge mannenstem] zingen :x maar ik leef ermee, je kunt er niets aan veranderen, volgens mij.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik praat ehm soms laag soms trés hoog, en je hoort altijd mijn Groningen accent, ookal praat ik gewoon normaal Nederlands,
    en soms praat ik super bekakt :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik ben tevreden met mijn stem.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb dus precies het tegenovergestelde. Als enige van de familie dan wel, de rest praat allemaal hard.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb een redelijk zware stem, maar zit met hetzelfde probleem als jij. Dan praat ik op normaal volume en dan zeggen mensen dat ik zachter moet praten. Annoying as hell ><


    No growth of the heart is ever a waste

    tja , mijn stem is ook niet alles.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 17:57 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Ik ben het tegenovergestelde. Mij hoort niemand praten. Ik praat heel stil en als ze mij vragen om luider te spreken, praat ik nog even stil. --"


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik praat best hard, maar ik heb geen extreem zware of lage stem. Het probleem bij mij is dat ik nooit nadenk over het volume waar ik op spreek. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Witherwings schreef:
    Ik ben gewoon echt.. een lelijke stem. Echt lelijk gewoon.


    Never forget the things that make you smile