• Ik moes vorige week voor nederlands een boekverslag schrijven, maar ik heb hem nog niet af. Nu ben ik dus van plan om een boekverslag te schrijven over een boek dat NIET bestaat. Ik ga alles zelf bedenken en maken en uitschrijven, maar gezien jullie heel creatief zijn en ik niet even snel een verhaal kan bedenken wou ik jullie hulp vragen met een onderwerp voor het verhaal, personages in het verhaal, wat er gebeurd etc. Want het moet niet opvallen dat het een niet bestaand boek is haha. Dus ik zou het erg fijn vinden als jullie me zouden willen helpen!

    Ik wil wel helpen maar moet zelf ook een boekverlsag maken over een boek die ik niet eens heb gelezen. Maar BTW controlen ze het niet?

    Ik wil je ook wel helpen door je een boekverslag van mijzelf door te sturen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Sorry, maar dat is onbegonnen werd ;/ Je denkt toch niet dat je leraar het boek niet controleert ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    wat voor verhaal??

    ik weet niet wat jij allemaal leuk vind


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    SmexyBieber schreef:
    Ik wil wel helpen maar moet zelf ook een boekverlsag maken over een boek die ik niet eens heb gelezen. Maar BTW controlen ze het niet?


    Ik zeg gewoon dat het een nieuw boek is als ze het niet kan vinden, en ik denk dat ze wel wat beters doen heeft haha.

    En ze controleren dat niet? (:
    Ik wil wel mee iets uitdenken, maar ik betwijfel of het gaat werken...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jij hebt een hele rare school als ze dat niet controleren..

    reyon schreef:
    En ze controleren dat niet? (:
    Ik wil wel mee iets uitdenken, maar ik betwijfel of het gaat werken...


    Mijn vriendin die heeft een echt boek en daar kon ze niets over vinden omdat het een nieuw boek was. Ik zal de cover proberen op google te zetten of zo haha XD

    Jimmyvana schreef:
    (...)

    Mijn vriendin die heeft een echt boek en daar kon ze niets over vinden omdat het een nieuw boek was. Ik zal de cover proberen op google te zetten of zo haha XD


    Waarom neem je niet gewoon een boek dat je ooit al eens gelezen hebt? Is veel minder werk.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    (...)

    Waarom neem je niet gewoon een boek dat je ooit al eens gelezen hebt? Is veel minder werk.


    Omdat ik dan de hele tijd vast zit met hoe ik het moet uitwerken en opschrijven en zo en denk ik de hele tijd dat het niet duidelijk is. Maar als ik zelf iets bedenk heb ik dat probleem niet :'D

    Arrow schreef:
    Ik wil je ook wel helpen door je een boekverslag van mijzelf door te sturen?


    Dat vind ik wel een beter idee (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Arrow schreef:
    Ik wil je ook wel helpen door je een boekverslag van mijzelf door te sturen?


    Maar van andere vind ik altijd zo oneerlijk, want dan voel ik me schuldig haha. En ik heb waarschijnelijk ook andere dingen die erbij moeten. D:

    Dat is niet slim...


    Want bijvoorbeeld mijn oh zo lieve juffrouw van Nederlands kent heel veel boeken, want ze leest heel veel vanaf kinds af aan. Een keer vroeg ik of L.A Candy mocht gebruiken als boekverslag en toen zei ze: ´nee,want die is van een buitenlandse schrijver. Lees je hem nu?´ ´Ja´ ´Oh, die is zo leuk. Met die en datttt en dat en blablabla´ zei ze allemaal, heeft ze een heel stuk gezegd waar ik nog niet eens was.. Dus ze kent heeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel. Dus ik zou het niet doen..


    Ga gewoon naar scholieren.com. Typ bijvoorbeeld: ´Hoe overleef ik zonder liefde?´ van Francine Oomen. En dan vindt je alles.. Ik zou niet met een niet-bestaand boek komen oor mijn boekverslag. Wat nou als je leraar/es zegt:´Oh, die lijkt me leuk. Ik zal het eens lezen. Ze kan het opzoeken enz...Dus don´t do it!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    Dat is niet slim...


    Want bijvoorbeeld mijn oh zo lieve juffrouw van Nederlands kent heel veel boeken, want ze leest heel veel vanaf kinds af aan. Een keer vroeg ik of L.A Candy mocht gebruiken als boekverslag en toen zei ze: ´nee,want die is van een buitenlandse schrijver. Lees je hem nu?´ ´Ja´ ´Oh, die is zo leuk. Met die en datttt en dat en blablabla´ zei ze allemaal, heeft ze een heel stuk gezegd waar ik nog niet eens was.. Dus ze kent heeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel. Dus ik zou het niet doen..


    Ga gewoon naar scholieren.com. Typ bijvoorbeeld: ´Hoe overleef ik zonder liefde?´ van Francine Oomen. En dan vindt je alles.. Ik zou niet met een niet-bestaand boek komen oor mijn boekverslag. Wat nou als je leraar/es zegt:´Oh, die lijkt me leuk. Ik zal het eens lezen. Ze kan het opzoeken enz...Dus don´t do it!



    Het probleem is dat ik allerlei dingen in mijn boekverslag moet hebben die echt niemand anders moet, dus als ik naar scholieren.nl ga dan krijg ik allemaal andere dingen.

    Een eigen boek verzinnen in minder dan een week, succes. Leraren controleren zulke dingen en hoe wil jij het gaan verzinnen?
    Pak gewoon een boekverslag van internet, net zo makkelijk.


    Big girls cry when their hearts are breaking