• Okè, ik ben nogal close met m'n nichtje. Ze is in zoveel dingen een beste vriendin voor me, en tja ze kijkt echt tegen me op (wat ik superlief vind.)
    Probleem is, ze zit er nogal over in dat ze nog nooit heeft gezoend & dr vriendinnen wel :'D (ze is 16, paar maanden ouder dan mij.) En nou kun je wel raden wat ze mij vroeg :'3
    Honesly, normaal doe ik er niet zo moeilijk over, maar ze is m'n nichtje..

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Dat is het nou, 't is niet omdat ik verliefd op dr ben, maar gewoon omdat ik wel om dr geef, en zei wil 't graag. Dus ik vroeg me af, of dat heel fout is, en of ik het wel voor d'r moet doen :'3


    Sorry maar als je zoent moet je dat doen omdat je zelf verlieft bent, straks vat je nicht het verkeerd op en denkt ze dat jullie verlieft zijn. En dan is het moeilijk om haar niet te kwetsen en het toch te zeggen;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik zou het niet doen je ziet haar altijd. En misschien confronteert ze ja daarmee als je ruzie hebt enz.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    uitproberen kan geen kwaad ;]


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Aangezien het je nichtje is, zou ik het niet doen. Wie weet krijgt ze gevoelens voor jou of jij voor haar en dat brengt problemen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ik weet niet of ik het zou doen, denk het niet...


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    Och god. x'd
    Mamma heeft een zus, dat kind daarvan is mijn beste vriendin. Ik mag best met iedere vriendin die ik ken zoenen, amar mijn nichtje is ranzig?
    Stiekem vind ik die niet kloppen :')

    Dan maar niet, boeit mij dat :')


    -

    Hingucker schreef:
    Aangezien het je nichtje is, zou ik het niet doen. Wie weet krijgt ze gevoelens voor jou of jij voor haar en dat brengt problemen.


    ONLY SEVEN LEFT <3