• Okè, ik ben nogal close met m'n nichtje. Ze is in zoveel dingen een beste vriendin voor me, en tja ze kijkt echt tegen me op (wat ik superlief vind.)
    Probleem is, ze zit er nogal over in dat ze nog nooit heeft gezoend & dr vriendinnen wel :'D (ze is 16, paar maanden ouder dan mij.) En nou kun je wel raden wat ze mij vroeg :'3
    Honesly, normaal doe ik er niet zo moeilijk over, maar ze is m'n nichtje..

    Ik zou niet eens met éen van mn vriendinnen zoenen, laat staan met mn nicht. Dat vind ik echt ranzig.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 19:14 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik snap niet wat mensen er zo erg aan vinden. I mean, omdat ze je nicht is ga je er niet dood aan of zo? Omdat één van die ouders dan toevallig broers/zussen van elkaar zijn is het direct fout en smerig. Kijk, een complete relatie en trouwen en alles, dat vind ik nog wel wat raar, maar cm'on! Ze wil gewoon graag d'r eerste kus en die wil ze van haar, als ze 't allebei willen, dan waarom niet? (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Meningen hierover zijn behoorlijk verdeeld dus :']

    Ik zou het echt niet doen hoor! Incest! Naja, in andere culturen is dat soms normaal... Maar het blijft je nichtje en das echt niet normaal!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jigsaw schreef:
    Ik snap niet wat mensen er zo erg aan vinden. I mean, omdat ze je nicht is ga je er niet dood aan of zo? Omdat één van die ouders dan toevallig broers/zussen van elkaar zijn is het direct fout en smerig. Kijk, een complete relatie en trouwen en alles, dat vind ik nog wel wat raar, maar cm'on! Ze wil gewoon graag d'r eerste kus en die wil ze van haar, als ze 't allebei willen, dan waarom niet? (:

    Precies! Maar ik denk ook, dat hun gewoon bezwaar hebben op n meisje zoenen, maar serieus? Het verschil tussen n lul of n kut moet gelijk een hele andere wereld betekenen volgens sommige denk ik x'd

    Ik vind het zowiezo onzin dat ze aan iemand vraagt om ontgroend te worden, en al helemaal aan haar nicht..
    Laat haar gewoon wachten tot ze een jongen heeft gevonden (: Dan voelt het ook beter, én dan heeft ze een ontgroening om te herinneren als haar échte ontgroening.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik kus mijn nichtje ook wel eens, maar niet echt zoenen dan. En ik ben ook ontgroent door mijn beste vriendin, so no big deal. Denk ik, haha.


    You move me ......... Kurt

    Ehm,
    het is op zich best weird.
    Maar als jij dat wil doen(:
    Vooral doen (:
    Maar misschien is het ook raar voor haar, want dan is ze ontgroend door haar nicht..
    maar goed


    I'm in love with you and all your little things

    Ferula schreef:
    Maar misschien is het ook raar voor haar, want dan is ze ontgroend door haar nicht..


    Zei wou het, ik doe het dan voor haar. Ik heb verder geen verliefde gevoelens voor d'r ofzo.

    Ik vind dat zoiets niet gedaan wordt


    -

    Ik zou het niet doen omdat het je familie is..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Negeer even het feit dat ze familie is. Zou je het dan wel doen? (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Negeer even het feit dat ze familie is. Zou je het dan wel doen? (:


    nee, niet uit liefde in elk geval. :'D
    Maar, voor haar.

    Omg?

    Ik snap echt niet waarom iedereen hier zo reageert met; IEWWWWL INCEST!
    Als het gewoon een kusje is, is het toch niet zo heel erg? Ik ben pas 15, en ik hoor iedereen om me heen al praten over sex, dat ze dat hebben. Ik voel dus heel erg de druk om binnenkort ontmaagd te worden, omdat ik gewoon niet 'laat' wil zijn. Dan snap ik echt wel dat iemand van 16 die nog nooit gezoend heeft de druk op haar schouders voelt. En wat ik net al zei, het is maar een kusje?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.