• Okè, ik ben nogal close met m'n nichtje. Ze is in zoveel dingen een beste vriendin voor me, en tja ze kijkt echt tegen me op (wat ik superlief vind.)
    Probleem is, ze zit er nogal over in dat ze nog nooit heeft gezoend & dr vriendinnen wel :'D (ze is 16, paar maanden ouder dan mij.) En nou kun je wel raden wat ze mij vroeg :'3
    Honesly, normaal doe ik er niet zo moeilijk over, maar ze is m'n nichtje..

    Als je het wilt, dan moet je het doen. Maar ik denk dat het beter is dat jullie het niet doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik had mijn eerste zoen niet met mijn nicht willen doen O.o
    Neem haar mee naar een discotheek, en laat haar daar met iemand zoenen.
    Ik denk dat het beter is als jullie het niet doen..


    Me so good.

    Ohw freaking.. ik weet ook niet wat ik dan zou moeten doen..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Marauderette schreef:
    Als jij het niet erg vind waarom dan niet? Ik bedoel want maakt het uit of je eerste kus bij een jongen was of een meisje. En Oké mensen gaan een drama maken omdat ze je nicht is maar er zijn serieus veel families waarin mensen méér doen dan een onschuldig kusje. Persoonlijk vind ik dat sommige mensen in dit topic zich een beetje aanstellen..

    ben het helemaal met je eens (:


    T O K I O H O T E L < 3

    Ja dat is heel fout.


    No growth of the heart is ever a waste

    Maar zou zijzelf het niet raar vinden om te moeten zeggen dat ze haar eerste zoen van haar nicht heeft gekregen? :/ of wil ze gewoon weten hoe het voelt ofzo?


    There are several things that I have been doing wrong.

    dat lijkt me nasty..


    Life is a beautiful struggle

    Het is niet bepaald super raar,maar ik persoonlijk zou zeggen 'nee' omdat het nogal raar is op één of andere manier, maar dit komt misschien ook omdat ik helemaal geen neefjes of nichtjes van mijn leeftijd heb en mij dus ni kan inbeelden dat ik dat ooit met hun zou doen. Oke raar uitleg,maar je moet het zelf weten,wat jij ervan vind.

    Amused schreef:
    Ik vind het ook niet gestoord, het is niet dat jullie met elkaar naar bed gaan ofzo, het is gewoon een kus


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Waarom ook niet?
    Het is misschien alleen voor haar achteraf gezien leuker als het iemand is die... Nuja, dat het niet d'r nicht is, maar zo abnormaal zou ik dat nu nog ook niet vinden hoor, verder.


    effort never betrays you

    Yousef schreef:
    Het is familie en dat vindt ik eerlijk gezegt ranzig

    Maar je moet zelf weten


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik snap het niet? kan iemand het mij uitleggen volgens mij kan ik niet denken(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het zo fout nog niet?
    Als jij er niet écht mee zit, is er geen probleem volgens mij?

    Ik weet niet.
    Ik bedoel als ze nou gewoon een vriendin zou zijn geweest. Dan vond ik het best normaal, want dat gebeurt zoveel. Maar zij is je nicht, dan weet ik niet wat ik moet vinden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hestia schreef:
    ik snap het niet? kan iemand het mij uitleggen volgens mij kan ik niet denken(nerd)

    D'r nicht heeft nog nooit gezoent, en ze wil het eens proberen dus vroeg ze of Atmosphere haar wou zoenen. Atmosphare vraagt zich af, is dit zó fout?