• Okè, ik ben nogal close met m'n nichtje. Ze is in zoveel dingen een beste vriendin voor me, en tja ze kijkt echt tegen me op (wat ik superlief vind.)
    Probleem is, ze zit er nogal over in dat ze nog nooit heeft gezoend & dr vriendinnen wel :'D (ze is 16, paar maanden ouder dan mij.) En nou kun je wel raden wat ze mij vroeg :'3
    Honesly, normaal doe ik er niet zo moeilijk over, maar ze is m'n nichtje..

    Als zij het wil en jij voelt je er goed bij kan je het wel doen, ze wil het tenslotte gewoon maar leren, 't is niet dat zij op jou is of jij op haar, I guess xd


    None but ourselves can free our minds.

    je mag en akn alles proberen wat je maar wil als zij wil weten hoe eht is dan laat je eht haar toch gewoon zien? ik zelf he ook een keer met me bestie gezoend maar dan perongeluk...:$ ik zou haar zo knuffelen en een kus op de wang geven in het donker had ik hem iets te ver naar op zij gedaan op haar lippen en we vonden het wel leuk dus zoenden we verder maar heb verder geen gevoelens voor meisjes hoor en daarvoor hebben we allebei al een keer gezoend


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    mij lijkt het nog al ranzig >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Met je nicht?!
    Ieuw


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Incest?Een kus gaat ier nog ni over insect ehn, dan gebeurd der wel wa meer ehn.
    En ik denk als je het zelf niet erg vind doe je het en anders niet. Tis maar een kus, misschien wel wat raar maar nu ni om te zeggen dant een misdaad is ehn. Kheb dat ook wel al meer gehoord en velen kijken daar ehct al niet meer raar van op hoor. Ik toch ni. Da's iets da je toch al meer hoort dan 1 keer in heel je leven.
    x


    Tears are words the heart can't say.

    Als jij je nichtje een plezier wilt doen, ga je gang hoor!
    Maar het ligt eraan of jíj het wilt.
    Want heb jij al gezoend?
    Zo ja, dan maakt het denk ik niet zo veel uit, tenminste, ik vind het niet zo raar ofzo.
    Zo nee, dan moet je maar kijken of jij wel je eerste zoen wlt krijgen van een meisje, wat dan ook je nichtje is.
    Heb je met allebei geen probleem?
    You go girl (K)


    Life is what you make it

    Uhm... Het is je nichtje.
    Ik zou het niet doen.


    Food.

    Lovemexxx schreef:
    Als jij je nichtje een plezier wilt doen, ga je gang hoor!
    Maar het ligt eraan of jíj het wilt.
    Want heb jij al gezoend?
    Zo ja, dan maakt het denk ik niet zo veel uit, tenminste, ik vind het niet zo raar ofzo.


    Haha ja, allang :'D daarom zei ik: ik doe daar niet moeilijk over, maar het is meer het feit dat het m'n nichtje is. Dus dat lijkt me niet normaal.

    Nooooooo o_o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Het is je freakin familie :| Ik vind dat echt niet kunnen eigenlijk.


    -

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Haha ja, allang :'D daarom zei ik: ik doe daar niet moeilijk over, maar het is meer het feit dat het m'n nichtje is. Dus dat lijkt me niet normaal.


    In de wet staat dat je met je neef/nicht mag trouwen, dus het is geen incest (krul). Als jij je er goed bij voelt, gewoon doen zou ik zeggen!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Woah, eerste die het niet compleet gestoord vind :'3


    ik vind het ook niet gestoord. zie het als een goede leerervaring voor beiden.
    ik en een meisje deden wel leerervaring in 'iemand geil krijgen' bij elkaar op xD wat best grappig was, zeker die gezichtjes da ze contstant trok XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    waarom is het vies als je met je nichtje kust, en niet als je gewoon met iemand die niet familie is kust?
    Tis maar n'kus, niet meteen de hele reutemeteut. :x

    OT: als je je er goed bij voelt moet je t'doen n_n

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 15:39 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Absolution schreef:
    waarom is het vies als je met je nichtje kust, en niet als je gewoon met iemand die niet familie is kust?
    Tis maar n'kus, niet meteen de hele reutemeteut. :x

    Maar, als je je er goed bij voelt n_n

    Je familie en iemand die niet je familie is, dat is toch wel iets anders hoor :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Je familie en iemand die niet je familie is, dat is toch wel iets anders hoor :')

    Och god. x'd
    Mamma heeft een zus, dat kind daarvan is mijn beste vriendin. Ik mag best met iedere vriendin die ik ken zoenen, amar mijn nichtje is ranzig?
    Stiekem vind ik die niet kloppen :')