• Okè, ik ben nogal close met m'n nichtje. Ze is in zoveel dingen een beste vriendin voor me, en tja ze kijkt echt tegen me op (wat ik superlief vind.)
    Probleem is, ze zit er nogal over in dat ze nog nooit heeft gezoend & dr vriendinnen wel :'D (ze is 16, paar maanden ouder dan mij.) En nou kun je wel raden wat ze mij vroeg :'3
    Honesly, normaal doe ik er niet zo moeilijk over, maar ze is m'n nichtje..

Lofn schreef:
    ik denk dat ze beter uit kan gaan en dan een jongen op zijn bek kan pakken.
    Ik denk dat jullie nichtjes relatie er slechter op wordt als je het zou doen.

Hope goes lost but never dies.

Als jij het niet erg vind waarom dan niet? Ik bedoel want maakt het uit of je eerste kus bij een jongen was of een meisje. En Oké mensen gaan een drama maken omdat ze je nicht is maar er zijn serieus veel families waarin mensen méér doen dan een onschuldig kusje. Persoonlijk vind ik dat sommige mensen in dit topic zich een beetje aanstellen..

This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

Ik vind het ook niet gestoord, het is niet dat jullie met elkaar naar bed gaan ofzo, het is gewoon een kus

Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

Mungojellie schreef:
    Gewoon een kusje op de mond of echt french kissing?

Echt dus, eh :'D

Atmosphere schreef:
    (...)

Echt dus, eh :'D

Hmm nou ach, als je het zelf wilt, moet je het maar doen. :Y)

Als jullie het willen, ga je gang.

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Herolicious schreef:
    Als jullie het willen, ga je gang.

Dat is het nou, 't is niet omdat ik verliefd op dr ben, maar gewoon omdat ik wel om dr geef, en zei wil 't graag. Dus ik vroeg me af, of dat heel fout is, en of ik het wel voor d'r moet doen :'3

Ik vind 't nogal strange omdat ze familie is. En om eerlijk te zijn is nooit een goed idee om te zoenen gewoon omdat al de rest het ook doet. Dat heb ik ook gedaan en ik heb er echt spijt van.

Frankly my dear, I don't give a damn.

Atmosphere schreef:
    (...)

Dat is het nou, 't is niet omdat ik verliefd op dr ben, maar gewoon omdat ik wel om dr geef, en zei wil 't graag. Dus ik vroeg me af, of dat heel fout is, en of ik het wel voor d'r moet doen :'3

Als jij denkt 'dit moet ik doen' dan doe je dat gewoon :3 En als je zo iets hebt van 'liever niet' dan moet je het natuurlijk niet doen xd
    Dus 't ligt er maar net aan wat jij ervan vindt :P

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Iedereen hier met zn incest. overdreven much? (:

Als jij het niet erg vind, waarom niet? Ik ken zoveel meiden/vriendinnen van elkaar die dat ook weleens gedaan hebben. Ik snap de drama niet echt..

ars moriendi

Herolicious schreef:
    (...)
    Als jij denkt 'dit moet ik doen' dan doe je dat gewoon :3 En als je zo iets hebt van 'liever niet' dan moet je het natuurlijk niet doen xd
    Dus 't ligt er maar net aan wat jij ervan vindt :P

Oke n__n

@ Jovi: Ik dacht al, is het zó erg dan ._. want mensen reageren een beetje erg x3

mijn mening ? : Sick (:

I solemny swear i am up to no good

Atmosphere schreef:
    (...)

Oke n__n

@ Jovi: Ik dacht al, is het zó erg dan ._. want mensen reageren een beetje erg x3

ja joh, ze reageren alsof je met haar naar bed gaat ofzo =']

ars moriendi

HUhuhuhu, oké, rawr sorry.
    Maar ik kan me niet voorstellen om met mijn neef te moeten french kissen :x

Ik denk niet dat je het moet doen, omdat het niet iemand is die je de rest van je leven kan negeren, als het fout gaat :x

Alleen maar tranen van geluk

Het is familie en dat vindt ik eerlijk gezegt ranzig

Maar je moet zelf weten

(Be)lieve in (you)rself