• hoi iedereen :P:DxD(yeah)(hoera)(krul):$

    m'n vriendinen zegen vaak dat ik stom en saai ben en dat vind ik niet leuk

    maar wat moet ik doen om cool te worden:8

    tips aub!!!!!!!
    xxxxxxx(K)


    -

    je zelf zijn
    &helpen met één 'n' schrijven. b]A[/b


    it's cool to know nothing.

    omg, je karakter is je karakter, dat valt niet zomaar te veranderen ><. En 1 vraagteken was wel voldoende geweest, net zoals 1 uitroepteken ook voldoet.


    -

    je vriendinnen zeggen dat je saai en niet cool bent? wat zijn dat voor vriendinnen dan, als jij jezelf bent is het goed, je moet jezelf niet veranderen omdat iemand anders zegt dat je saai bent, je moet gewoon jezelf zijn en blijven. (:

    maar ik wil mezelf ook een beetje ver anderen hoor!!


    -

    maar ik wil mezelf ook een beetje ver anderen hoor!!



    je moet wel rekening houden met anderen;
    maar geen complete gedragsverandering ondergaan (:


    it's cool to know nothing.

    Rustig maar mensen, aan de titel is al iets gedaan ^^

    Rustig maar mensen, aan de titel is al iets gedaan ^^

    haha; thanks,


    it's cool to know nothing.

    miss mijn Quiz doen hoe gestoord ben jij kijken wat eruit komt mischien valt et nog best meejj:P(A)

    Wel eerst en vooral, ga je andere kleren kopen, en zorg ervoor dat je zeker niet nerdy bent, daarna, ga je ook volledig voor een nieuw kapsel, want je haren en kledij zijn het toppunt van succes. Natuurlijk moet je ook make up op, niet te weinig en ook niet teveel, en vergeet niet, koop waterproof!

    Werk dan ook nog aan je houding je manier van lopen en staan, het maakt allemaal verschil, en kijk altijd recht voor je uit, dan straal je zelfvertrouwen uit.

    Als je deze stap hebt ondergaan, kun je overgaan naar het veranderen van je karakter, maar dat vertel ik wel, als deel één van je make over erop zit =D

    Oké... dus totaal niet hé --' Blijf gewoon jezelf

    Je veranderd niet in 1-2-3. Dat vergt tijd.

    Wel eerst en vooral, ga je andere kleren kopen, en zorg ervoor dat je zeker niet nerdy bent, daarna, ga je ook volledig voor een nieuw kapsel, want je haren en kledij zijn het toppunt van succes. Natuurlijk moet je ook make up op, niet te weinig en ook niet teveel, en vergeet niet, koop waterproof!

    Werk dan ook nog aan je houding je manier van lopen en staan, het maakt allemaal verschil, en kijk altijd recht voor je uit, dan straal je zelfvertrouwen uit.

    Als je deze stap hebt ondergaan, kun je overgaan naar het veranderen van je karakter, maar dat vertel ik wel, als deel één van je make over erop zit =D

    Oké... dus totaal niet hé --' Blijf gewoon jezelf

    wow een hel;e gebruiksaanwijzing xD

    Wel eerst en vooral, ga je andere kleren kopen, en zorg ervoor dat je zeker niet nerdy bent, daarna, ga je ook volledig voor een nieuw kapsel, want je haren en kledij zijn het toppunt van succes. Natuurlijk moet je ook make up op, niet te weinig en ook niet teveel, en vergeet niet, koop waterproof!

    Werk dan ook nog aan je houding je manier van lopen en staan, het maakt allemaal verschil, en kijk altijd recht voor je uit, dan straal je zelfvertrouwen uit.

    Als je deze stap hebt ondergaan, kun je overgaan naar het veranderen van je karakter, maar dat vertel ik wel, als deel één van je make over erop zit =D

    Oké... dus totaal niet hé --' Blijf gewoon jezelf


    haha; eerst zo'n heel verhaal (x


    it's cool to know nothing.

    Je moet je niet veranderen voor andere mensen. Want die zijn je niet waard. Je bent zoals je bent en wees daar eens trots op.


    ~

    (...)

    haha; eerst zo'n heel verhaal (x

    Tja ^^ in deel 2 komt er nog Véél meer aan bod :P
    maar ik was te lui om het echt allemaal te typen xD

    (...)
    Tja ^^ in deel 2 komt er nog Véél meer aan bod :P
    maar ik was te lui om het echt allemaal te typen xD


    anders schrijf je er een boek over? (I)


    it's cool to know nothing.