• Haaai.
    Justin bieber zegt niets te hebben met Selena Gomez, ondetussen zijn ze zoenend en intiem gespot op vakantie, justin heeft ook vaak zijn hand op haar kont liggen.
    Hij zegt altijd dat zijn fans zijn familie zijn maar ondertussen liegt hij wel tegen ons!
    Wat vinden jullie daar nou van?


    -Nee ik ga niet in op zeurende mensen die dit soort topics haten, als je het haat doe dan niet de moeite om een reactie tezetten. Avb

    -geen hatelijke reacties zetten tegen mij, ik vraag alleen wat jullie er van vinden en niet wat jullie van deze topic vinden!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 19:04 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Ijsbeertje schreef:
    Hij zegt het alleen maar om beroemder te worden heb ik gelezen op zo'n site over hem

    Lol omg, die brief was zo fake als wat man.

    Misschien is het nog niet officieel? Weet ik veel, wat boeit het trouwens? T'is allemaal al moeilijk genoeg voor hem. Heb je de foto's van de dag van z'n verjaardag niet gezien? vreselijk gewoon.


    Forever.

    weet je wat ik van dit hele gedoe vind
    Justin is een mens en mensen hebben liefde nodig alleen heeft hij wat meer camera's op z'n smoel staan

    Mensen die hier tegen zijn zouden dan ook anderen mensen moeten gaan haten met een vriend of een vriendin

    das mijn mening

    Alphabet schreef:
    weet je wat ik van dit hele gedoe vind
    Justin is een mens en mensen hebben liefde nodig alleen heeft hij wat meer camera's op z'n smoel staan

    Mensen die hier tegen zijn zouden dan ook anderen mensen moeten gaan haten met een vriend of een vriendin

    das mijn mening

    Volledig mee eens (:

    TheReaper schreef:
    Ik snap nog steeds niet wat Selena met hem moet ... *vat het niet persoonlijk op, ik ben geen jb fan ...ook geen Selena fan maar ik vind gewoon dat zij veel beter kan krijgen* duss...


    Mee eens, buiten dat ik wel fan ben van Selena.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hebben jullie al opgemerkt dat Selena altijd date met jongens die op dat moment populair waren/zijn?
    Neem: Nick Jonas, Taylor Lautner, Justin Bieber ...


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Believers schreef:
    Hebben jullie al opgemerkt dat Selena altijd date met jongens die op dat moment populair waren/zijn?
    Neem: Nick Jonas, Taylor Lautner, Justin Bieber ...

    Gosh, dat heeft er niets mee te maken. Leave them, als ze het echt om de publiciteit deed had ze het al uitgemaakt nadat het erg werd.

    Butsy schreef:
    (...)
    Gosh, dat heeft er niets mee te maken. Leave them, als ze het echt om de publiciteit deed had ze het al uitgemaakt nadat het erg werd.


    Het viel me gewoon op. Toevallig;


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    als hij wil liegen laat hem dan lekker liegen ^^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Of hij zegt het gewoon om nog een beetje privacy te hebben? ^^


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ze hadden nog maar net verkering en dat wilden ze wss gewoon ff voor zich zelf houden, eerst aan familie en vrienden vertellen enz.
    Zo hebben meer sterren dat (gedaan). Dat zou ik ook doen.


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for