• Haaai.
    Justin bieber zegt niets te hebben met Selena Gomez, ondetussen zijn ze zoenend en intiem gespot op vakantie, justin heeft ook vaak zijn hand op haar kont liggen.
    Hij zegt altijd dat zijn fans zijn familie zijn maar ondertussen liegt hij wel tegen ons!
    Wat vinden jullie daar nou van?


    -Nee ik ga niet in op zeurende mensen die dit soort topics haten, als je het haat doe dan niet de moeite om een reactie tezetten. Avb

    -geen hatelijke reacties zetten tegen mij, ik vraag alleen wat jullie er van vinden en niet wat jullie van deze topic vinden!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 19:04 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    xShawtyManex schreef:
    (...)

    kill you with fire!




    goedzoo meid!
    die mensen van tgnwoordig eh ^^ :(


    Follow ure dreams! & never say never!

    Hahahaaaa, die sterren van tegenwoordig hé n,n


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Boeieeeee. :P

    Eigenlijk kan dat me weinig schelen, maar Bieber is volgens mij gewoon een aandachtzoeker. Als hij het gewoon toegaf zou de aandacht van pers al snel weer overvliegen aangezien het niet meer nieuw is. Maar ja, die jongen is gewoon een dikke aandachtshoer.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Weet je hoe triest het is dat die jongen gewoon moet liegen om dat soort dingen? :'D
    Alleen maar omdat al zijn 'fans' kwijlende pubermeisjes zijn die menen dat ze kans maken bij die Justin Bieber.
    Natuuuurlijk zegt hij dat hij niks met haar feest, want dan raakt hij 99% van zijn 'fanbase' kwijt :'D zelfde verhaal als hij zijn haar zou afscheren xD


    ars moriendi

    Zoek een beroemdheid die nog niet gelogen heeft en zeg het dan tegen me. Waarom zou hij niet liegen? De helft van de Bieber-fans schiet Selena dood als ze toch zouden daten..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    RoseAngel schreef:
    Eh, vrijwel alle artiesten ontkennen een relatie hoor.
    Zo gek is dat helemaal niet..
    En nou ja dat hij zegt dat zijn fans familie zijn.. Hij moet z'n fans toch een beetje aandacht geven he (:


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Even btw. Waarom moet je tegenwoordig verkering hebben om met iemand te zoenen of je hand vast te houden(oké het is wel gebruikelijk). Wie weet zijn ze gewoon niet klaar voor een vaste relatie maar vinden ze elkaar wel leuk. ( want dat is wel toegegeven )

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 18:13 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    mag een jongen dat niet doen dan? met jasmine date hij ook niet, en met selena heeft hij nog NIET gezoend die foto's waren nep dusja...


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Immortal schreef:
    Even btw. Waarom moet je tegenwoordig verkering hebben om met iemand te zoenen of je hand vast te houden(oké het is wel gebruikelijk). Wie weet zijn ze gewoon niet klaar voor een vaste relatie maar vinden ze elkaar wel leuk. ( want dat is wel toegegeven )

    Omdat de meeste niet met iedereen die ze zien op de bek gaan. Best logies toch dat je pas zoent als je verkering hebt?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ach, hij is pas 16. Op die leeftijd ben je zo naïef als de pest =')


    Life is hard and then we die

    Omg nee hè!
    Wat moeten we nu? (huil)

    no offence, maar ik word gestoord van die Bieber topics bij alles wat hij doet.

    Ik zou 'm vermoorden.(cat)
    Djeez, het is toch normaal dat hij nog niet meteen wilt dat íedereen het weet. Wacht toch eens gewoon met zeveren tot dat hij het zelf toegeeft. Zodra ze beide zich er goed bij voelen en het écht serieus is zullen ze het wel zeggen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mosseljongen schreef:
    Omg nee hè!
    Wat moeten we nu? (huil)

    no offence, maar ik word gestoord van die Bieber topics bij alles wat hij doet.

    Idd, ben JDB-fan, maar word ook gestoord van die topics over hem. -.-


    -

    Cheryll schreef:
    (...)
    Idd, ben JDB-fan, maar word ook gestoord van die topics over hem. -.-


    Yeah, laten we een clubje oprichten! _O_
    sorry, ik verveel me, haha.