• Haaai.
    Justin bieber zegt niets te hebben met Selena Gomez, ondetussen zijn ze zoenend en intiem gespot op vakantie, justin heeft ook vaak zijn hand op haar kont liggen.
    Hij zegt altijd dat zijn fans zijn familie zijn maar ondertussen liegt hij wel tegen ons!
    Wat vinden jullie daar nou van?


    -Nee ik ga niet in op zeurende mensen die dit soort topics haten, als je het haat doe dan niet de moeite om een reactie tezetten. Avb

    -geen hatelijke reacties zetten tegen mij, ik vraag alleen wat jullie er van vinden en niet wat jullie van deze topic vinden!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 19:04 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    iedereen heeft recht op privacy, ik bedoel, als ik n vriendj zou hebben en ik zou niet willen dat heel school erover roddelt en ik verzwijg het, zou er niet zoveel commode rond zijn.


    en selly kan 10000000000000000000 keer beter krijgen. (wel selena fan, maar geen jDb fan)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    RoseAngel schreef:
    Eh, vrijwel alle artiesten ontkennen een relatie hoor.
    Zo gek is dat helemaal niet..
    En nou ja dat hij zegt dat zijn fans familie zijn.. Hij moet z'n fans toch een beetje aandacht geven he (:



    .


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Mosseljongen schreef:
    (...)

    Yeah, laten we een clubje oprichten! _O_
    sorry, ik verveel me, haha.

    Jaaaa man. da's echt stierlijk vervelend die topics.


    -

    Ik heb iets tegen Selena Gomez. Maar alsnog vind ik dat die 2 met rust gelaten moeten worden. Als ze elkaar leuk vinden, laat ze dan maar fijn.
    Het houd toch niet lang stand -.-
    Iedereen weet dat Selena graag date.


    The happiest girl

    NinaNOISE schreef:
    ik denk dat hij dat zegt omdat zij bedreigd werd enzow? xd

    Ik ben eigenlijk totaal geen fan van hem, als hij zo blij is laat hem dan maar denk ik dan =D

    Dat snap ik wel maar ik denk dat je dat toch niet kan ontkomen; ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    HeroHUNTER schreef:
    Zoek een beroemdheid die nog niet gelogen heeft en zeg het dan tegen me. Waarom zou hij niet liegen? De helft van de Bieber-fans schiet Selena dood als ze toch zouden daten..


    Dat denk ik niet, mensen bedreigen vinden andere tegenwoordig heel makkelijk vanaf de andere kant van het land,wereld,staat maar die bedreigen waarmaken gebeurd toch niet;]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Misschien wil hij niet dat ze doodsbedreigingen krijgt, zoals de vorige? Sorry, hoor, maar er zitten echt een paar gekken in zijn fanbase...


    Alis volat propriis

    ILOVERUBEN schreef:
    hij had het ook ontkent met dat gedoe van jasmine ? maar later had hij het toch toegegeven.. nouja afwachten denk ik ? (:


    ja maar als iedereen de foto's ervan gezien heeft
    en dan nog gaan ontkennen..
    ik snap niet waarom hij het niet gewoon zegt.
    dan krijg je van: jaa fans die gaan doodsbedreigingen sturen
    ja nou.. die heeft ze nu tog al gehad.
    en als je doodsbedreigingen gaat sturen
    ben je niet echt een.. goede fan ofzo.
    als hij gelukkig is.. so what (:


    No matter what they say, i'll love you anyway.

    zelf zou ik het oke vinden als ze een relatie hebben ik gun het justin echt als fan. maar selena vindt ik een stom mens (door disney)

    Geweldig. Hij ligt


    "Ignite, my love. Ignite."

    So what?
    Laat dat joch toch lekker


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ontkennen doet hij omdat hij anders duizenden interviewers en shit achter zich aanheeft, je kunt het beter nog een tijdje ontkennen als ze niet definitiefs hebben of iets kleins. En fans zijn niet hetzelfde als familie hoor, misschien zegt hij dat maar familie is toch altijd #1.. *niks persoonlijks*


    Don't dream your life, but live your dream!

    ik zeg; gun die artiesten nou ook toch wat privacy.
    gaat jou een drol aan of hij een relatie heeft?
    wordt zijn muziek er daar slechter op? nee.
    (ik ben sowieso al geen justin bieber fan, maarja.)

    Pfff ja zo gaat het in de showbizz (puh)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Justmelotte schreef:
    Ontkennen doet hij omdat hij anders duizenden interviewers en shit achter zich aanheeft, je kunt het beter nog een tijdje ontkennen als ze niet definitiefs hebben of iets kleins. En fans zijn niet hetzelfde als familie hoor, misschien zegt hij dat maar familie is toch altijd #1.. *niks persoonlijks*


    Haha ik weet echt wel dat hij zijn fans niet echt als familie ziet hoor;]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.