• Haaai.
    Justin bieber zegt niets te hebben met Selena Gomez, ondetussen zijn ze zoenend en intiem gespot op vakantie, justin heeft ook vaak zijn hand op haar kont liggen.
    Hij zegt altijd dat zijn fans zijn familie zijn maar ondertussen liegt hij wel tegen ons!
    Wat vinden jullie daar nou van?


    -Nee ik ga niet in op zeurende mensen die dit soort topics haten, als je het haat doe dan niet de moeite om een reactie tezetten. Avb

    -geen hatelijke reacties zetten tegen mij, ik vraag alleen wat jullie er van vinden en niet wat jullie van deze topic vinden!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 19:04 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    ik heb het gehoord ja.. en hij ging ook met vele fans van hem ofz..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Laat hem doen? zijn leven toch.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ILOVEFLORIS schreef:
    ik heb het gehoord ja.. en hij ging ook met vele fans van hem ofz..

    Dat is niet waar dat hij met zijn fans gaat.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Jongens zo gaat het in de showbizz denken jullie dat hij de enige is die zulke dingen doet?


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik kan het niet liegen noemen, maar ik denk dat we gewoon moeten afwachten of hij er wat over gaat zeggen of niet.


    I realize it was only just a dream.

    Ik kan wel begrijpen waarom hoor, hij neemt haar gewoon in bescherming. Heb je nog nooit gehoord van die haatmails en die doodsbedreigingen? Hij wil er gewon voor zorgen dat ze geen problemen krijgt met al die gestoorde meisjes, dat is niet liegen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 17:24 ]


    Save me from myself.

    O.O Neeeh, De wereld gaat vergaan :(

    Ik vind dat Selena veel beter verdient


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Veel sterren ontkennen een relatie. Ja
    Ik denk omdat er anders teveel paperazzi komt, die hun 2 de heletijd in de gaten houd. Geen idee. Maar Robert Pattison ontkende eerst ook dat hij niks met Kristen Stewart had :Y)

    RxMadridista schreef:
    Eh, vrijwel alle artiesten ontkennen een relatie hoor.
    Zo gek is dat helemaal niet..
    En nou ja dat hij zegt dat zijn fans familie zijn.. Hij moet z'n fans toch een beetje aandacht geven he (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Adele schreef:
    Laat ze nou toch eens met rust denk ik dan.
    Als Justin Bieber gewoon Justin was geweest en niemand zijn naam had geweten, was dit ook niet zo'n grote heisa geweest.
    Waarom zal je er om geven denk ik dan?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hij is famous, hij wil het ook voor zichzelf houden. Het is allemaal zo'n gedoe. & anders krijgt Selena dadelijk ook doodsbedreigingen. Ik vind ze btw wel lief samen.


    Smile and live.

    TheReaper schreef:
    Ik snap nog steeds niet wat Selena met hem moet ... *vat het niet persoonlijk op, ik ben geen jb fan ...ook geen Selena fan maar ik vind gewoon dat zij veel beter kan krijgen* duss...


    Ligt and Darkness are both very different..

    HelloJello schreef:
    Ik vind dat Selena veel beter verdient

    LagieMcLarge schreef:
    steek hem in de fik. ^^]


    Has no one told you she's not breathing?