• Haaai.
    Justin bieber zegt niets te hebben met Selena Gomez, ondetussen zijn ze zoenend en intiem gespot op vakantie, justin heeft ook vaak zijn hand op haar kont liggen.
    Hij zegt altijd dat zijn fans zijn familie zijn maar ondertussen liegt hij wel tegen ons!
    Wat vinden jullie daar nou van?


    -Nee ik ga niet in op zeurende mensen die dit soort topics haten, als je het haat doe dan niet de moeite om een reactie tezetten. Avb

    -geen hatelijke reacties zetten tegen mij, ik vraag alleen wat jullie er van vinden en niet wat jullie van deze topic vinden!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 19:04 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    hij heeft al wel toegegeven iets te hebben met SG


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    LagieMcLarge schreef:
    steek hem in de fik. ^^]


    -plat- =D

    BUUUUUUUURRRRRRRRNN BIIEEBEER BUUURRRNN!
    Hell Yeaay :9~


    =

    Moet ie zelf weten.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    dáh, als hij gaat zeggen dat hij iets met Selena heeft verliest hij vet veel fans, want ja helaas zijn er ook meisjes die afhaken zodra hij gelukkig is met iemand. -.-
    maargoed, het is vrij normaal in celebrity land om een relatie te ontkennen. x) maar ik snap eigenlijk niet echt wat voor zin dat heeft, want het lijkt mij dat paparazzi daardoor ze juíst meer in de gaten gaat houden.. xdd


    Never say Never

    Ik heb het allemaal gewoon niet gelezen man, het boeit me niet wat hij met selena heeft, but yeaah i like him (;

    [ bericht aangepast op 21 feb 2011 - 19:25 ]


    You just broke my heart.

    hij liegt er wel over,
    om niet door de papparazzi gevolgd te worden
    (da's dus niet gelukt...)

    als die dat doet is die best wel een loser:S
    ik bedoel als je verkering hebt hoor je heel gelukkig en al die shit te izijn en meestal wil je het liefst tegen iedereen vertellen! Als die dit zegt hou die dus waarschijnlijk niet echt van haar! nu hij dit zegt vind ik wel dat zij beter kan krijgen,,


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Chapstick schreef:
    Die twee gaan het samen toch niet lang uithouden. :')
    Hij is pas 16...

    ik durf te wedden dat het geen jaar gaat duren!
    Justin heeft volgen mij nog niet echt door wat het verschil tussen verliefd en flirten is
    ik denk dat het nog lang kan duren voor hij eens begint na te denken over zo'n dingen,
    schrijven er over kan ie wel,
    maar het serieus nemen...

    Ik heb Selena nooit echt gemogen :). Ze gaat voor jongens met geld. Trouwens, ze hebben beide gezegd dat ze elkaar niet echt mogen. Duusss, Pr stunt?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik blijf bij mijn oude -sorry voor de Selena fans-
    Ze date alleen met jongens met geld. I realllyy do not like her.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Qlimax schreef:
    Elke artiest slijmt tegen ze fans om ze te behouden.. Denk je nou echt dat ie jullie als familie ziet :')


    Earth is the insane asylum for the universe.

    Hij liegt niet, hij zegt gewoon niets en ook al irriteert het me keihard dat ze het niet gewoon zeggen.. het is zijn leven en hij weet dat zijn fans weten dat ze samen zijn (:

    Nica schreef:
    Ik blijf bij mijn oude -sorry voor de Selena fans-
    Ze date alleen met jongens met geld. I realllyy do not like her.

    Ze heeft zelf al meer dingen gedaan dan hem, dus ik denk niet dat het voor de publiciteit of eender wat is.

    Hij zegt het alleen maar om beroemder te worden heb ik gelezen op zo'n site over hem


    I love you Irem

    ze zijn nu samen (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse