• Haaai.
    Justin bieber zegt niets te hebben met Selena Gomez, ondetussen zijn ze zoenend en intiem gespot op vakantie, justin heeft ook vaak zijn hand op haar kont liggen.
    Hij zegt altijd dat zijn fans zijn familie zijn maar ondertussen liegt hij wel tegen ons!
    Wat vinden jullie daar nou van?


    -Nee ik ga niet in op zeurende mensen die dit soort topics haten, als je het haat doe dan niet de moeite om een reactie tezetten. Avb

    -geen hatelijke reacties zetten tegen mij, ik vraag alleen wat jullie er van vinden en niet wat jullie van deze topic vinden!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 19:04 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Het is heel normaal dat hij liegt over zijn relatie met Selena
    Heel veel artiesten liegen daarover.
    En tuurlijk zegt hij dat wij zijn fans zijn familie zijn.
    Dat zijn we ook een beetje dan zeg maar.
    Gewoon omdat hij om ons geeft, maar hij zal nooit echt zo veel om ons geven zoals hij om zijn oma opa en moeder geeft of om zijn vrienden.
    Nee we zijn fans en een soort van familie maar hij kent ons niet echt dus hij kan gewoon niet echt van ons houden. Jammer genoeg


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    TheReaper schreef:
    Ik snap nog steeds niet wat Selena met hem moet ... *vat het niet persoonlijk op, ik ben geen jb fan ...ook geen Selena fan maar ik vind gewoon dat zij veel beter kan krijgen* duss...


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    xShawtyManex schreef:
    Er werd gezegd dat zelfs als ze wat zouden hebben ( wat ze denk ik niet hebben want als hij zegt dat het niet zo is geloof ik hem!)
    maar er werd dus gezegd dat ze dan tog geen tijd voor elkaar hadden,
    dus jaa.. ik ben ook bieberfan en vind het niet leuk van die foto's enzo
    maar als je een echte fan van hem bent moet je hem gewoon geloven vind ik

    x



    En nu heeft hij het al toegegeven, voel je je nu niet bedrogen? Met je goede geloof in die sukkel.


    Your make-up is terrible

    Waarschijnlijk is dat alleen om privacy redenen, het maakt mij niet echt veel uit...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Argh, zijn leven zijn keus toch? Ik geloof sowieso niet dat hij fans ziet als zijn familie. Hij heeft zelfs fans geslagen, en je slaat je familie niet toch? Behalve mijn zusje :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    Doet ie wel vaker (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Komt er 1tje achter dat hij liegt? --'


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    mjaa wat maakt het uit je zal hem toch nooit leren kennen dus wat doen mensen nou moeilijk hij kent je NIET get over him ofzoo
    hij kan liegen wat ie wilt! trouwens hun zijn ook maar mensen hoor dus tja


    L0ve's Hard To Find Easy To Loose And Difficult To Forget

    mjaa wat maakt het uit je zal hem toch nooit leren kennen dus wat doen mensen nou moeilijk hij kent je NIET get over him ofzoo
    hij kan liegen wat ie wilt! trouwens hun zijn ook maar mensen hoor dus tja


    L0ve's Hard To Find Easy To Loose And Difficult To Forget

    Laat hem toch als hij het wilt?
    Ik denk toch niet dat een belieber in Nederland ooit enig kans krijgt ofzo :')

    en iedereen liegt wel eens, dus maak er maar niet zo'n groot probleem van (;


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    schat hij had ook gelogen tegen zijn moeder. ;d


    Life is a beautiful struggle

    EUhm Hallo..bekijk eens de krant Miss...der staat in dat hij zijn Film heeft laten zien en zijn lief...Selena Gomez


    Sexy lips dirty hips nice ass sexy smile it's bieber style.

    het is z'n prive leven en daar hebben wij eigenlijk helemaal niets mee te maken..... hij moet zelf weten wat hij naar buiten brengt en wat niet.;)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    achja als hun toch van elkaar houden, laat t lekker xD

    pinkmoon schreef:
    het is z'n prive leven en daar hebben wij eigenlijk helemaal niets mee te maken..... hij moet zelf weten wat hij naar buiten brengt en wat niet.;)


    datja:)