• Haaai.
    Justin bieber zegt niets te hebben met Selena Gomez, ondetussen zijn ze zoenend en intiem gespot op vakantie, justin heeft ook vaak zijn hand op haar kont liggen.
    Hij zegt altijd dat zijn fans zijn familie zijn maar ondertussen liegt hij wel tegen ons!
    Wat vinden jullie daar nou van?


    -Nee ik ga niet in op zeurende mensen die dit soort topics haten, als je het haat doe dan niet de moeite om een reactie tezetten. Avb

    -geen hatelijke reacties zetten tegen mij, ik vraag alleen wat jullie er van vinden en niet wat jullie van deze topic vinden!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 19:04 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Mungojellie schreef:
    Kill him with fire ^^

    Kill Selena with fire


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Hállo?
    Hij liegt dus wel om Selena te beschermen hoor, dat doet hij niet voor z'n ego ofzo.
    :x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik ben geen JB fan maar dat zal hij wel zeggen om geen fans kwijt te raken die zijn cd's daardoor niet meer kopen en dan heeft die geen inkomen meer ^^


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    MyDrugIsYou schreef:
    Ik ben geen JB fan maar dat zal hij wel zeggen om geen fans kwijt te raken die zijn cd's daardoor niet meer kopen en dan heeft die geen inkomen meer ^^

    WHAHAHAA.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik weet het niet, hij werd ook al gespot met Jasmine Villegas.. xd Ik ben btw wel een belieber!


    The sun will rise and we will try again.

    Qlimax schreef:
    Elke artiest slijmt tegen ze fans om ze te behouden.. Denk je nou echt dat ie jullie als familie ziet :')

    Precies!

    Ik wel snap dat ze hun relatie geheim willen houden of toch zo veel mogelijk uit de schijnwerpers...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Laat dat joch, hallo Selena krijgt doodsbedreigingen tuurlijk ontkent ie het dan! Wist hij veel dat hij zulke debiele fans hadden die dat deden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 16:22 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Papercut schreef:
    Laat dat joch, hallo Selena krijgt doodsbedreigingen tuurlijk ontkent ie het dan! Wist hij veel dat hij zulke debiele fans hadden die dat deden.

    Papercut schreef:
    Laat dat joch, hallo Selena krijgt doodsbedreigingen tuurlijk ontkent ie het dan! Wist hij veel dat hij zulke debiele fans hadden die dat deden.

    hee niet fokken ja :'D

    haha nee. maar boeiend, laat hem lekker. als hij met Selena heeft is dat toch alleen maar beter voor hem, lol. echte fans gunnen hem dat.


    Hope goes lost but never dies.

    TheReaper schreef:
    Ik snap nog steeds niet wat Selena met hem moet ... *vat het niet persoonlijk op, ik ben geen jb fan ...ook geen Selena fan maar ik vind gewoon dat zij veel beter kan krijgen* duss...


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ik denk dat hij dat zegt omdat zij bedreigd werd enzow? xd

    Ik ben eigenlijk totaal geen fan van hem, als hij zo blij is laat hem dan maar denk ik dan =D

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 17:13 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Lolwhut, alsof jij nooit liegt?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hij had toch met die Jasmine Vegas?
    En ik snap wel dat ie ook wat voor zichzelf wil houden.


    Food.

    Stiekem vind ik dit gewoon geweldig :')


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.