• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ocharme, van je familie moet je het hebben


    None but ourselves can free our minds.

    Ze wordt oud en dan vergete je zulk soort dingen :l Kan zij 't helpen.

    En sorry hoor, maar je moet niet zo zeuren..
    De enige die bij mij kwamen vorig jaar waren
    gewoon mijn ouders en zus en ik rkeeg welgeteld
    3 cadeautjes :ll Dus stel je niet zo aan zeg.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wat stom voor je.
    Mijn oma is geen eens een oma. Ze praat alleen over zichzelf, zie ik alleen met de verjaardagen en kerst. En ik ben nog niet eens voor oud en nieuw bij haar geweest.


    Don't dream your life, but live your dream!

    FightforDead schreef:
    kut voor je T^T
    mijn oma is zooo gierig...
    ze had zoon kerstkaart die je open kan klappen gekocht om naar iemand te versturen, toen had ze hem DOORMIDDEN GEKNIPT ZODAT ZE ER TWEE HAD en toen kreeg ik dus een achterkant van een kerstkaart >.<

    Meen je niet ;o
    Dat is ook domzeg!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    leuke familie eb jij
    ik was allang tege ze gaan sgreeuwe
    veel sterkte liefje


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    Mijn vader vergeet mijn verjaardag ook altijd (krul)


    -

    x7UP schreef:
    Ze wordt oud en dan vergete je zulk soort dingen :l Kan zij 't helpen.

    En sorry hoor, maar je moet niet zo zeuren..
    De enige die bij mij kwamen vorig jaar waren
    gewoon mijn ouders en zus en ik rkeeg welgeteld
    3 cadeautjes :ll Dus stel je niet zo aan zeg.

    Hou je bek als je alleen maar zo kut kan praten. Sorry hoor, maar dit maakt mijn stemming er echt niet beter op.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    IWannaSmile schreef:
    leuke familie eb jij
    ik was allang tege ze gaan sgreeuwe
    veel sterkte liefje

    Dankje!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    Mijn vader vergeet mijn verjaardag ook altijd (krul)

    Maar dat zijn mannen, zo is mijn vader ook.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind geowon dat je je best aanstelt :l
    het kan altijd erger hoor.

    Ik word gewoon gek van mensen op Q die gaan zeuren om zulke
    pieterpeuterige kleine dingetjes >o<


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    DEREK schreef:
    (...)
    Maar dat zijn mannen, zo is mijn vader ook.

    Dat is zo'n onzin want mijn broers hun verjaardag onthoud hij wel (krul)


    -

    Rictusempra schreef:
    Daarom hoef je nog niet meteen te zeggen dat je haar haat. :')

    Nou zo leuk is mn oma niet hoor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ILOVERUBEN schreef:
    ik heb daar nooit last van. o:
    maar ik snap dat je het niet leuk vind D:


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    x7UP schreef:
    Ik vind geowon dat je je best aanstelt :l
    het kan altijd erger hoor.

    Ik word gewoon gek van mensen op Q die gaan zeuren om zulke
    pieterpeuterige kleine dingetjes >o<

    Het spijt me wel hoor, maar ik vind dat jij gewoon je mond moet houden. Je weet niet hoe mijn oma verder is en voor mij kan dit toch wel veel betekenen!? Geen normaal komt ze wel, dan is er tenminste nog 1 en voorderest zijn mn andere opa en oma nog NOOIT op mijn verjaardag geweest!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @7UP, ik denk niet dat dit een kwestie is van vergeetachtigheid :') En ik vind dat 't wel wat vriendelijker mag. Ik snap heel goed dat ze dit vervelend vindt, want het liefste heb je toch dat je oma wel gewoon komt (: En niet zoiets als het passen op honden boven haar kiest.


    "I shut my eyes in order to see.'