• Echt ik ben al bijna 15 jaar op 22 januari jarig! En dit jaar komt ze gewoon niet, omdat ze op de honden voor haar nieuwe liefde gaat passen. Ik bedoel ja tuurlijk is dat belangerijker dan je kleindochter haar verjaardag! #sarcasme
    Ze weet niet eens dat ik dan jarig ben! En ze heeft niet eens het fatsoen om te zeggen dat ze niet komt. Het was dat mijn moeder zei: 'En dan zie je haar volgende week weer', en toen zei ik: 'Ja en daarna met mijn verjaardag weer!' En toen zei mn moeder. 'Nee ze komt niet ze moet op de honden van Arjen passen' En toen was ik echt van FML tuurlijk zijn die honden belangerijker.
    En mijn andere opa en oma komen ook al niet, want die zijn elk jaar op vakantie in Spanje met mijn verjaardag! Echt geweldig zo'n familie.
    Zo dat moest er even uit.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    arme jij,

    Mungojellie schreef:
    arme jij,

    Ik heb echt een geweldige familie, vind je ook niet? En mn opa van die oma is dood dus die kan ook niet komen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    omg, van je familie moet je het hebben..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik zou er blij om zijn maar zo ben ik.
    Ik snap dat je het niet leuk vind,misschien moet je het eens tegen je oma zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Welkom bij de club. Ik haat mijn opa.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Funk schreef:
    omg, van je familie moet je het hebben..

    Ja inderdaad, dat dacht ik dus ookal. Echt mijn opa en oma's zijn geweldig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    zulke opa en oma's heb ik ook hoor lieverd


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Exercitus schreef:
    Ik zou er blij om zijn maar zo ben ik.
    Ik snap dat je het niet leuk vind,misschien moet je het eens tegen je oma zeggen.

    Nou geloof me je wilt niet weten hoe erge ruzie ik dan met mn oma krijg. M'n moeder zei ookal: Ja ik kan er wel wat van zeggen, maar dan krijgen we alleen maar vreselijk ruzie van en dan komt ze hier nooit weer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eros schreef:
    zulke opa en oma's heb ik ook hoor lieverd

    Ben ik tenminste niet allen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    WBitch schreef:
    Welkom bij de club. Ik haat mijn opa.

    Ik heb nog maar 1 opa en hij is lief. En zijn vrouw, mijn andere oma is ook wel lief, want ze vergeten tenminste niet dat ik jarig ben. Al zijn ze dan wel op vakantie. Maar waarom haat jij je opa? ;o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Daarom hoef je nog niet meteen te zeggen dat je haar haat. :')

    ik heb daar nooit last van. o:
    maar ik snap dat je het niet leuk vind D:


    Life is a beautiful struggle

    Hetzelfde flikken bij haar verjaardag? Vragen of ze de honden meeneemt?


    Life is hard and then we die

    Haten is een groot woord hè,
    maar het lijkt me inderdaad niet erg leuk..


    Opgeven is geen optie.

    kut voor je T^T
    mijn oma is zooo gierig...
    ze had zoon kerstkaart die je open kan klappen gekocht om naar iemand te versturen, toen had ze hem DOORMIDDEN GEKNIPT ZODAT ZE ER TWEE HAD en toen kreeg ik dus een achterkant van een kerstkaart >.<


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...