• Okee nou jaa ik ben 15, zit in de 3e en ben al ruim een jaar verliefd op een jongen, echt heel verliefd, dat kennen jullie vast wel :S

    Hij doet zo ontzettend vreemd..! Ik vind hem echt geweldig en dat weet hij ook, maar hij nooit heeft verteld of hij mij ook leuk vind, hoewel we al 2x op msn hebben gepraat over wat ik voor hem voel. Hij is altijd degene die tegen mij praat op msn, ik begin nooit een gesprek met hem.
    Okee dat is al 1 probleem op zich, of hij me leuk vind

    2e probleem: ik ben zo jaloers op mijn vriendin. Ik wil het eigenlijk niet toegeven maar ik vind haar net zo great als die jongen en ze is me zoveel waard. Maar omdat zij zo perfect is, voel ik me zo minderwaardig. Ik ben niet knap, zij wel. Ik ben stevig, zij heeft echt een mooi figuur. Ze is lief voor haar vrienden en haar familie en heeft een geweldige persoonlijkheid, ik maak alleen ruzie en ben onbetrouwbaar, en geen persoonlijkheid te bekennen.

    ik kon er echt niet tegen, mijn leven was een groot probleem :S

    maar toen besloot mn vriendin het nog erger te maken:

    ZE VERTELDE ME DAT ZE FUCKING OOK VERLIEFD IS OP DIE JONGEN

    nee niet waar eigenlijk, ik ben het via een andere vriendin te weten gekomen, ze heeft het hun wel verteld en mij niet, om mij niet te kwetsen, maar dit kwetst me nog veel meer.
    ze heetf het toen ook maar aan mij uitgelegd en nu kan het ik het gwn niet meer aan. Ik wist het eigenlijk al heel lang, de manier hoe ze naar hem keek!! ik weet dta mn vriendin gwn beter bij hem past, zie de bovenstaande redenen....

    En ik wil haar geluk niet in de weg staan, ze is me zoveel waard.. Maar als ik mijn geluk wil, verpest ik het hare, en andersom.

    Mijn andere vriendinnen doen net alsof we beide een gelijke kans hebben, maar ik zie aan hen dta ze ook veel liever mn vriendin met hem zien en dat ze ook meer kans heeft..

    ...fuck life


    “What makes you so fucking special?”

    Jezelf minderwaardig voelen moet niet.
    Je vriendin is niet voor niets vriendinnen met je (:
    Vrienden houden van je, geven om je, om wie je bent :3. Deden zij dat niet, waren ze niet bevriend met je.

    En je moet zelf beslissen of je hem wil opgeven. Dat is helemaal aan jou. En ik denk dat je het beste daar met je vriendin eens over kunt praten..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Is inderdaad wel kut voor je. Helpt de gedachte je dat deze liefde waarschijnlijk toch weer overgaat? Maar ik vind het nog steeds rot voor je meis.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik denk dat het een soort battle gaat worden tussen jullie, wat dus echt slecht is voor jullie vriendschap. Uiteindelijk blijft het de keuze van die jongen wie hij kiest. Je hebt ook kans dat hij jullie geen van beide kiest. Maar bedenk goed, wil je jullie vriendschap verpesten voor 1 zo'n jongen? Is hij dat waard? Stel nu, je hebt iets met hem, en hij blijkt niet de ware te zijn en het gaat uit en jij hebt je vriendin in de steek gelaten, dan heb je haar niet meer, maar hem ook niet! Dus denk er samen nog even 10x over na. Het is niet leuk, verliefd op dezelfde jongen te zijn. Echt niet! Maar vriendschap lijkt mij belangrijker dan een jongen. Als jou vriendin er niet zo over denkt, is er iets niet goed tussen jullie.
    Succes ermee.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Een vriendje is voor even, vrienden voor veel langer


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Nou, ik vind het vrij lullig van je vriendin om, terwijl ze wist dat jij verliefd bent op die jongen, óók achter hem aan te gaan.

    Dan gunt ze jou het geluk toch ook niet? Waarom zou jij het haar wel gunnen?
    Go for it, Girl! <3


    ars moriendi

    ALFAkaiOMEGA schreef:
    Een vriendje is voor even, vrienden voor veel langer


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jongens: Geen hand vol, maar een land vol. Als jullie je allebei niet met hem bezig houden (hoe moeilijk dat ook is) dan lukt het echt wel. Want die vriendschap is je uiteindelijk echt veel meer waard, geloof me. Geloof me, als we je zeggen dat deze liefde over zal gaan.


    Behind every great man there’s a great woman

    Hee.. Iedereen is mooi op zijn eigen manier ;) Jij zal vast ook een hele lieve karakter hebben.. Ook al ken ik je niet.
    Bedoel het goed hoor..

    Het is klote voor je.. maar zoals BigChocolate al zei geen hand vol maar een land vol ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Fuck die vriendin. Eerst jezelf voor anderen plaatsen, de rest komt vanzelf wel.
    Ik ken je gevoel maar al te goed, zo dacht ik ook altijd tussen mij en mijn beste vriendin ... Ik ben dik en klein, zij lang en slank, ik ben (vond mezelf) niet mooi, zij krijgt alle aandacht, etc, etc. Ondertussen heb ik wel (na jaren) beter geleerd en is er niets wat me weerhoud. Zeker niet ikzelf.
    Ook al ben ik dik en klein, ik ben wél mooi en ik kan gewoon doen wat anderen ook doen. Zolang ik het maar wil. Je moet gewoon leren om in jezelf te geloven!
    Zelfs met vriendjes, want daarvoor geld hetzelfde. Als jij jezelf accepteert doet een ander dat ook. (:

    Just go for it girl en zeg tegen hem dat je nu wel eens wilt weten waar je aan toe bent!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 11:16 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Friends are forever, boys are whatever. Ik zou er eens goed over praten die vriendin. Wat belangrijker voor jullie is, de vriendschap of een jongen? En trouwens de hele wereld is vol leuke jongens.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wat lullig!
    Maar je moet jezelf niet zo vergelijken met je vriendin. Als die jongen echt JOU wil, moet je vriendin dat accepteren en als hij toch je vriendin wil, moet jij dat proberen te accepteren.
    Heb je er al met je vriendin over gepraat? Dat zou ik eens proberen..
    En voor de rest; Ga er gewoon voor! Je hebt ook recht op geluk.
    En persoonlijkheid heb je heus wel. Succes!(:


    You are beautiful, you are love.