• Ik heb een beste vriendin die een uur rijden bij me vandaan woont. We zijn nu ongeveer 3 jaar beste vriendinnen en sliepen altijd elke vakantie bij elkaar. Alleen de zomervakantie konden we niet bij elkaar slapen. In de herfstvakantie ging het niet helemaal goed thuis bij haar dus konden we niet slapen en nu kan ze opeens ook al niet ook al had ze belooft van wel. Ze had gezegd dat ze zelf er iets voor af ging zeggen en nu gaat het niet door. En ik weet dat het haar schuld niet is enzo maar ik voel me nu wel kut enzo;


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is ook kut, want je had er toch op gehoopt. Je keek er toch naar uit, en als zij dan afzegt, stelt het je toch teleur. Is heel normaal :3.
    Maar misschien kunnen jullie een keer in een weekend afspreken, van vrijdag t/m zondag or something? En anders hopelijk de volgende vakantie (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Phantasm schreef:
    Het is ook kut, want je had er toch op gehoopt. Je keek er toch naar uit, en als zij dan afzegt, stelt het je toch teleur. Is heel normaal :3.
    Maar misschien kunnen jullie een keer in een weekend afspreken, van vrijdag t/m zondag or something? En anders hopelijk de volgende vakantie (:


    weekend gaat bijna nooit want dan heb ik altijd een judo wedstrijd en de volgende vakantie duurdt nog helaas best lang


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    SantaCesc schreef:
    (...)

    weekend gaat bijna nooit want dan heb ik altijd een judo wedstrijd en de volgende vakantie duurdt nog helaas best lang



    sorry zat op iemand anders account


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is inderdaad kut. Als je je ergens op verheugd en het dan niet doorgaat is het heel normaal dat je je zo voelt. Ik hoop voor jou en je vriendin dat jullie elkaar snel weer zien.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    aaawh das echt vervelend =(
    ik weet hoe je je voelt. ik kan deze vakantie ook niet naar mn beste vriendin (die drie uur met de trein van me af woont) omdat in de eerste week van de vakantie de treinen niet reden en deze week mocht t niet meer van haar ouders =( k moet waarschijnlijk ook tot de volgende vakantie wachten..
    maar ik hoop voor je dat jullie elkaar toch nog eerder kunnen zien ^^ aangezien jullie dichter bij elkaar wonen moet dat toch wat makkelijker gaan of niet? =) en anders neem je haar maar gewoon mee naar n judowedstrijd :P


    human by birth, Wolf at heart ^^