• hey ik wil en fanvideo maken,,, lees hierover mij bij een quizlet die ik gemaakt heb,,, hij noemt FanVideo Tokio hotel.. Bitte doe het voor Tokio hotell,, en omdat we geen TH-Haters meer willen,,,,, die ons het leven zuur maken en dat van TH<3333333333333333Charissa.<33333333333


    *He's the one.

    ik snap het niet helemaal.

    lees hierover mij bij een quizlet die ik gemaakt heb,,,


    maar ik wil wel meedoen op zich. ik haat haters:P


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik snap het niet helemaal.
    lees hierover mij bij een quizlet die ik gemaakt heb,,,


    maar ik wil wel meedoen op zich. ik haat haters:P


    ik ook:)

    hey dit is de uitleg omdat het naders ingewikkeld word de bedoeling is dat je een foto van jezelf met opschrift dus je naam en van waar je bent nederland of België en hou oud je bent door te sturen naar mijn e-mail adres chacha932@hotmail.com,,, ik hoop dat veel mensen een foto gaan doorsturen en vergeet niet jullie naam, Belgiê of Nederland en je leeftijd op de foto te plaatsen dit gaat gemakkelijk,, ik kan het zelf ook doen maar dan krijg ik te veel werk,, ik hou al jullie foto's bij en verwerk ze dan in een filmpje en die zet ik dan op You Tube,, ik vertel jullie dan wel wnr hij de ris,, dat gaat waarschijnlijk nog wel een tijdje duren maar ik hoop om er volgende week donderdag al aan te beginnen dan ebn ik namelijk vrij,, dus stuurn allemaal jullie foto door naar mijn e-meil adres chacha932@hotmail.com,,, en jullie komen in mijn fanvideo wie weet beklijkt TH die wel,, ik hoop dat ik er veel toegestuurt krijg want dan is het effect egt goed,,,,,,,,,,



    VERTEL HET DOOR ,, HOE MEER HOE BETER

    hopelijk doen jullie het.<333333


    *He's the one.

    okeeeeeeeeeeeeeeeee
    ik ga zo ff een bewerken en sturen


    You'd took my breath but I'll survive.